Svar 1. 3,5kg

Med en skral maskinpark bestående av en Dewalt skruvdragare och en Ryobi 18V cirkelsåg skulle denna vinst motivera inköp av större batterier till cirkelsågen (samt denna) och utöka antalet maskiner i samma serie
 
Svar: 1. 3,5 kg

Då vi i höstas flyttade till vårt första hus från lägenhet så är listan lång på saker man behöver.
Vi har ett trädäck på 30 m2 som måste sopas samt plattor på framsidan som kräver rengörning så känns denna produkt väldigt bra att ha i sin Ryobi samling, samt spara oss tid och kraft.
 
1. 3,5 kg

Precis tillträtt en villa med större soldäck än BOA så en borste hade varit till stor hjälp.
 
Elina Blom Westergren Elina Blom Westergren skrev:
Vinn smart verktyg med multiborste till trädgården

[bild]

Snart kommer våren och då är det dags att rensa upp och städa fint inför ännu en säsong ute i solskenet. Att rensa mellan plattor, rengöra trädäck och ta bort mossa är kanske inte världens roligaste arbete, men det blir desto roligare med rätt verktyg. Veckans vinnare tar hem den sprillans nya produkten OPC1815 från Ryobi. Det är en multirensare/plattrensare som kommer med både stålborste och allroundborste så att du tidseffektivt kan rengöra olika typer av ytor. Du får även med batteri och laddare. OPC1815 ingår i Ryobis One+-system vilket gör att du kan dela batteriet med andra 18-voltsprodukter från samma tillverkare.

Totalt värde cirka: 2 500 kronor

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.

Fråga: Vad väger OPC1815
Svaret hittar du här: [länk]

1. 3,5 kg
X. 4 kg
2. 4,5 kg

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredag 1 mars.

OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås före fredagen 2 veckor efter det att den dragits.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

Vinsten skickas till vinnaren direkt från Ryobi. Meddela i den här tråden när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.

Vi tackar Ryobi för att de sponsrar den här tävlingen.
3,5 kg väger den:
Med ett trädäck på 130 kvadrat
är man inte kavat
Men denna maskin
kommer att göra den fin !
 
Elina Blom Westergren Elina Blom Westergren skrev:
Vinn smart verktyg med multiborste till trädgården

[bild]

Snart kommer våren och då är det dags att rensa upp och städa fint inför ännu en säsong ute i solskenet. Att rensa mellan plattor, rengöra trädäck och ta bort mossa är kanske inte världens roligaste arbete, men det blir desto roligare med rätt verktyg. Veckans vinnare tar hem den sprillans nya produkten OPC1815 från Ryobi. Det är en multirensare/plattrensare som kommer med både stålborste och allroundborste så att du tidseffektivt kan rengöra olika typer av ytor. Du får även med batteri och laddare. OPC1815 ingår i Ryobis One+-system vilket gör att du kan dela batteriet med andra 18-voltsprodukter från samma tillverkare.

Totalt värde cirka: 2 500 kronor

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.

Fråga: Vad väger OPC1815
Svaret hittar du här: [länk]

1. 3,5 kg
X. 4 kg
2. 4,5 kg

Den väger 3,5 kg utan batteri.
Denna känns som en dröm för en man med ständigt ont i ryggen.
Tänk så mycket knäkryp och ryggsmärta denna maskin tar bort.
Rolf
valldarolf@gmail.com

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredag 1 mars.

OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås före fredagen 2 veckor efter det att den dragits.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

Vinsten skickas till vinnaren direkt från Ryobi. Meddela i den här tråden när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.

Vi tackar Ryobi för att de sponsrar den här tävlingen.
 
Svar: 1. 3,5kg

Det där såg ut som en eldriven tidsbesparing måste jag säga.
Med en halv miljon andra projekt på gång här i huset, så hade det varit riktigt fint om vintern snabbt och ledigt kunde borstas bort från uppfart och stenläggning.
 
1. 3,5 kg (utan batteri)

Med både trädäck och plattgångar vore denna en dröm att äga. Hållet tummarna på att få njuta av den.
 
1. 3,5 kg utan batteri
Äntligen så slipper jag ligga på knä och skura , välkommen 2019 utveckligen från RYOBI..
MULTIBORSTE 18V
Nu blir det en borste till oss på skumparpskennel för att vi behöver det
 
Svar: 1. (3,5 kg utan batteri.)

Har provat det mesta på vårt trädäck och plattor kanske detta är det jag sökt.
 
Svaret är en 1:a, 3,5 kg
Jag har aldrig testat just detta märke. Skulle vara skoj att prova :)
//Mia
 
Svar: 1. 3,5 kg (utan batteri)

Motivering: Kan jag minska tiden för att sköta om tomten och istället lägga den på sambo och tre barn så är det guld värt!
 
Svar: 1. (3,5 kg utan batteri.)

Den här multborsten skulle komplettera vår Ryobi verktygsarsenal. Känner mig lite som killen i Ryobi reklamen när grannen kommer och vill låna verktyg. Snacka om att underlätta vårstädning av 120 kvadratmeter trädäck och ta bort ogräs i gatstensläggningen.

Ryobi ger oss kvalitetsverktygen vi vill ha, till priset vi vill betala!

Med vänlig hälsning
Marcus "med gröna fingrar"
 
Svar: 1. (3,5 kg utan batteri)

Jamen en sån där mojäng skulle han ju ha, maken/trädgårdsmästaren!! Så himla smart.

Då slipper han skrapa sig igenom 3-4 borstar, allehanda trädgårdsredskap. Det blir en rätt dyr och knä-konsumerande historia varje vår när det ska göras rent stenpattor och annat. Han skulle bli SÅ glad. Och jag med, eftersom jag skulle slippa klaga på slöseriet med påhittade och icke-anpassade verktyg ...
 
Rätt svar är 1: 3,5kg.

Att vinna denna blir perfekt nu inför våren och den stundande vårstädningen av tomten, plattor på hela framsidan och halva baksidan. Perfekt både för städningen och husfriden skulle jag tro
 
Orientexpressen
Svar: 3,5 kg utan batteri

Som boende i Roslagen måste vi varje sommar spara på vattnet även om vi inte har egen brunn, men en skitig altan blir ingen glad av och med Ryobi multiborste sparar jag både på vatten, min onda rygg och en massa tid. Den tiden kan jag då ägna åt familjen istället på en skinande ren och fin altan.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.