prototypen prototypen skrev:
[bild]
En sån vill jag ha!
 
Kunde de inte matat trädet med något mer aptitligt :D
/B
 
  • Gilla
1alexander
  • Laddar…
Bono_R Bono_R skrev:
Kunde de inte matat trädet med något mer aptitligt :D
/B
H*n äter ju inte.. h*n håller ju i sig för glatta livet så h*n inte ramlar ner (omkull).. ;)
 
richardtenggren
Jag undrar om melodifestivalen är inspirerad av kommunal verksamhet och dess ineffektivitet? ;)
 
Varför måste man betala flera gånger i Japan?
-Man betalar i-yen
 
  • Gilla
  • Haha
MagHam och 3 till
  • Laddar…
richardtenggren richardtenggren skrev:
Jag undrar om melodifestivalen är inspirerad av kommunal verksamhet och dess ineffektivitet? ;)
Ja, precis som i kommunal verksamhet måste de dra ut på spektaklet onödigt länge innan man kan fatta ett beslut
 
  • Gilla
13th Marine och 1 till
  • Laddar…
5
Några demonstranter har lagt sig framför en bil.
Polisen vet inte vilka som ligger bakom
 
  • Gilla
  • Haha
fremax och 13 till
  • Laddar…
Jag behöver råd gällande ett beslut som kan komma att förändra min framtid....

Jag har under en längre tid misstänkt att min tjej är otrogen. Flera tecken, mobilen ringer och hon lägger på, någon ringer ofta och lägger på luren etc. Hon är ute med ”tjejerna” ofta och när jag frågar vilka så är det alltid någon från jobbet som jag inte har kontakt med.

Jag försöker alltid kolla efter hennes taxi när hon kommer hem men hon går alltid sista biten och jag hör att en bil åker iväg. Det kanske inte är en taxi?
För ett par dagar sen plockade jag upp hennes mobil bara för att se vad klockan var och då blev hon helt tokig, hon skrek att jag skulle ge fan i hennes mobil och att jag snokade.

Hursomhelst så har jag inte konfronterat henne än. Jag tror att innerst inne ville jag inte veta sanningen,men igår kväll bestämde jag mig för att kolla upp henne. Jag bestämde mig för att gömma mig bakom min bil för att få en blick över hela gatan och se vilken bil hon kom ut ur. Det var medans jag hukade mig bakom bilen som jag såg att jag hade rost i hela bakre hjulhuset.
Tycker ni att jag ska lämna in bilen på en verkstad eller köpa lite prylar på mekonomen och fixa det själv?
 
  • Gilla
  • Haha
sysmali och 13 till
  • Laddar…
S s97danl skrev:
Jag behöver råd gällande ett beslut som kan komma att förändra min framtid....

Jag har under en längre tid misstänkt att min tjej är otrogen. Flera tecken, mobilen ringer och hon lägger på, någon ringer ofta och lägger på luren etc. Hon är ute med ”tjejerna” ofta och när jag frågar vilka så är det alltid någon från jobbet som jag inte har kontakt med.

Jag försöker alltid kolla efter hennes taxi när hon kommer hem men hon går alltid sista biten och jag hör att en bil åker iväg. Det kanske inte är en taxi?
För ett par dagar sen plockade jag upp hennes mobil bara för att se vad klockan var och då blev hon helt tokig, hon skrek att jag skulle ge fan i hennes mobil och att jag snokade.

Hursomhelst så har jag inte konfronterat henne än. Jag tror att innerst inne ville jag inte veta sanningen,men igår kväll bestämde jag mig för att kolla upp henne. Jag bestämde mig för att gömma mig bakom min bil för att få en blick över hela gatan och se vilken bil hon kom ut ur. Det var medans jag hukade mig bakom bilen som jag såg att jag hade rost i hela bakre hjulhuset.
Tycker ni att jag ska lämna in bilen på en verkstad eller köpa lite prylar på mekonomen och fixa det själv?
Oj, ja du står verkligen inför ett livsavgörande beslut. Jag skulle rekommendera att du lär dig svetsa, då öppnar sig en helt ny värld av möjligheter.
 
  • Gilla
s97danl och 1 till
  • Laddar…
R
ricebridge ricebridge skrev:
Oj, ja du står verkligen inför ett livsavgörande beslut. Jag skulle rekommendera att du lär dig svetsa, då öppnar sig en helt ny värld av möjligheter.
Jäpp, kan t.om. bli stadsminister.
 
  • Gilla
sysmali och 3 till
  • Laddar…
Text om att släcka lampor, se på skräckfilm och känna sig mindre ensam.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
sysmali och 8 till
  • Laddar…
ricebridge ricebridge skrev:
Oj, ja du står verkligen inför ett livsavgörande beslut. Jag skulle rekommendera att du lär dig svetsa, då öppnar sig en helt ny värld av möjligheter.
Glöm bara inte att gå kursen för heta arbeten!
 
  • Gilla
  • Haha
Lostmoose och 2 till
  • Laddar…
Det här företaget verkar i varje fall ha nöjda kunder
Jag brukar börja med att överräcka en oskalad kiwi. I psykologisk mening är det detsamma som att säga ”vi tror inte du har någon framtid på den här firman”.
https://fruktleveransen.se/referenser/
 
  • Gilla
big mike och 1 till
  • Laddar…
T tompaah7503 skrev:
Det här företaget verkar i varje fall ha nöjda kunder


[länk]
Ligger iaf något i det. På vårt jobb hade vi fruktkorg förr. För två år sedan togs det bort. Många klagade och gnällde, trivseln på jobbet sjönk, men chefen stod fast; ingen mer frukt! För några månader sedan fick vi en ny chef. Bland det första hon gjorde var att återinföra frukten. Stort jubel och alla anställda älskar henne. Så enkelt.
 
Redigerat:
  • Gilla
  • Haha
perra i skogen och 5 till
  • Laddar…
mexitegel mexitegel skrev:
Varför måste man betala flera gånger i Japan?
-Man betalar i-yen
Vad badade Saddam Hussein i?

I rakvatten.
 
  • Gilla
  • Haha
MagHam och 2 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.