Är den någon som byggt eller haft med dem att göra-prisklass? Kvalitet?Resultat?
Hör gärna av er! ;) :)
 
Kan det vara så att du funderar på att låta dem bygga ditt garage? Jag misstänker i alla fall att det inte är en villa du tänkt bygga eftersom du startat tråden i den här kategorin, men jag har i alla fall skickat skisser på en villa till Anderssons Trähus i veckan. Jag kan återkomma när de hört av sig.

Vi kommer att bygga i Luleå, och enligt kvinnan jag pratade med har de byggt några fritidshus här som man kan få titta på, och de håller just nu på med att bygga en villa också i Luleå. Hon sa att de mest bygger fritidshus, men att de ibland bygger villor också, mest på uppdrag av försäkringsbolag.
 
J a det är ett garage jag är ute efter, du kan väl höra av dig när du vet mer om pris på garage mm
Ska bygga i Boden själv, vars i Lule ska du bygga? :)
 
Vi ska bygga på en sluttningstomt på Gamla Bergnäset. Tomten sluttar (tyvärr) inte ner mot älven, men om man står högt uppe på tomten kan man skymta lite vatten...

Har du bestämt dig för att bygga med Vittjärvshus? Vi har skickat skisserna till dem också, men inte fått någon prisuppgift ännu.
 
Ja det blir vittjärvshus, men inte garaget tror jag som de ville ha 350000 för, ska nog be dem bygga plattan samtidigt som huset, sen tänkte jag ta in någon annan till garaget.
Vår prisbild blir ca 11000 per kvadrat för huset, med hög standard.Så huset är jag nöjd med priset, inte garaget.
Vi bygger strandnära på sävastön, om man gallrar i slänten ser vi vatten från framsidan av huset.Så dit blir det mycket fönster. :)
 
Hoppsan, nu frågade jag firman i tråden, de kunde göra samma garage som jag vill ha 150000 kr billigare än vittjärvshus, så det blir nog så i kontraktet, garagetfrån annan entreprenör.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.