OPC1815 väger 3,5kg

Jag är en trogen Ryobi användare och det mesta kan man hitta min verkstad. Snälla låt mig vinna OPC1815, slipper min sambo blir så förbannad på mig varje gång jag kommer hem med ny maskin som jag inte har i min Ryobi samling. Tänkte ta bort lite mossa på tegelpannorna i vår och nu vet jag vad man ska använda för maskin.
 
  • Välorganiserad verkstad med samling av Ryobi-verktyg och maskiner på vägg och arbetsbänk.
  • Gilla
Elina Blom Westergren
  • Laddar…
Svaret är: 1. 3.5kg

Behöver in sån för att hålla min fina stenläggning i skick.
 
Rätt svar är 1. 3,5 kg

Vi skulle behöva rengöra altanen ordentligt och även fixa till mellan stenarna på uppfarten under våren (så fult när det växer gräs där) och sommaren. Vi kommer ha fullt upp med två småbarn och bebis nummer tre som är beräknad i slutet av april - så att avsätta en heldag till att göra allt detta med vår lilla bebis går bara inte.:sweat:

Så för att njuta till 100 % av vår uteplats så skulle vi verkligen behöva denna fantastiska multiborste som kan göra att vi snabbt och smidigt kan göra vår uteplats snygg och fräsch! :heart:(y):ok:
 
Svar 1

Vore perfekt för mina plattor och altan samt de andra gamla grannarna i föreningen med dålig rygg och stela knän.
 
Svar: Vikt [utan batteri] [Kg] 3.5

Nyköpta sommarstugan har mossig stensatt uppfart nästan lika stor som Arlandas landningsbanor, med plats för minst sex-sju bilar. Runt huset är det en altan på över 100 m2, som är rätt grön på sina ställen. Med en OPC1815 från Ryobis One+ skulle vi hinna få snyggt utomhus redan första sommaren!
 
Svar 1 3,5 kg

Efter 2 års renovering inomhus ska jag ÄNTLIGEN få krypa ut i solen. Då behövs allt som bara går att komma över :)
 
Svar; 3,5kg utan batteri.

Nu när snön börjar smälta så ser man vilket jobb man har framför sig efter stormen ”Alfridas” framfart vid Roslagskusten i januari.
Enorma mängder nedblåsta grenar, drivor med barr, kottar osv som nu töar fram. Altan, entrén, gångar, gräsmatta med mera som behöver en rejäl rensning. Denna multibortse skulle ge mig en bra hjälpande hand.
 
Elina Blom Westergren Elina Blom Westergren skrev:
Vinn smart verktyg med multiborste till trädgården

[bild]

Snart kommer våren och då är det dags att rensa upp och städa fint inför ännu en säsong ute i solskenet. Att rensa mellan plattor, rengöra trädäck och ta bort mossa är kanske inte världens roligaste arbete, men det blir desto roligare med rätt verktyg. Veckans vinnare tar hem den sprillans nya produkten OPC1815 från Ryobi. Det är en multirensare/plattrensare som kommer med både stålborste och allroundborste så att du tidseffektivt kan rengöra olika typer av ytor. Du får även med batteri och laddare. OPC1815 ingår i Ryobis One+-system vilket gör att du kan dela batteriet med andra 18-voltsprodukter från samma tillverkare.

Totalt värde cirka: 2 500 kronor

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.

Fråga: Vad väger OPC1815
Svaret hittar du här: [länk]

1. 3,5 kg
X. 4 kg
2. 4,5 kg

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredag 1 mars.

OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås före fredagen 2 veckor efter det att den dragits.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

Vinsten skickas till vinnaren direkt från Ryobi. Meddela i den här tråden när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.

Vi tackar Ryobi för att de sponsrar den här tävlingen.
Svar: 1. 3,5kg utan batteri
Hjälp! Våren kom visst tidigt i år och nu har jag fått för mig att vi ska fira tvillingarnas treårsdag på altanen i april. Men som den ser ut! Det har trillat ner en svart gegga av löv och härligheter från hängrännorna så trallen har blivit smutsig och svart. Oh no! sa ena killen och stampade runt i klägget med sina gummistövlar, den andra hoppade och tjöt av glädje medan jag river mitt hår. Hur löser man detta? Ryobis nya verktyg, förstås!! Vi är i desperat behov, det är verkligen ”Oh no, Big Time!
 
3.5kg

Jag vinner aldrig nåt, så varför skulle jag vinna det här? Nä just det, kört för min del...
Det blir till att skura uteplatserna för hand, i år igen, som vanligt...
Suck...
 
  • Ledsen
Elina Blom Westergren
  • Laddar…
Svar:
1 - 3,5 kg.

Jag vill gärna vinna den här då jag sliter med den ärvda trädgård jag fått. Önskan om att få ordning och få trädgården att må bra igen är stor och detta redskap skulle göra arbetet enklare:)




QUOTE="Elina Blom Westergren, post: 3214514, member: 133577"]Vinn smart verktyg med multiborste till trädgården

Visa bilaga 316554

Snart kommer våren och då är det dags att rensa upp och städa fint inför ännu en säsong ute i solskenet. Att rensa mellan plattor, rengöra trädäck och ta bort mossa är kanske inte världens roligaste arbete, men det blir desto roligare med rätt verktyg. Veckans vinnare tar hem den sprillans nya produkten OPC1815 från Ryobi. Det är en multirensare/plattrensare som kommer med både stålborste och allroundborste så att du tidseffektivt kan rengöra olika typer av ytor. Du får även med batteri och laddare. OPC1815 ingår i Ryobis One+-system vilket gör att du kan dela batteriet med andra 18-voltsprodukter från samma tillverkare.

Totalt värde cirka: 2 500 kronor

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.

Fråga: Vad väger OPC1815
Svaret hittar du här: https://se.ryobitools.eu/tradgard/ovriga-verktyg/patio-cleaners/opc1815/opc1815/

1. 3,5 kg
X. 4 kg
2. 4,5 kg

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredag 1 mars.

OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås före fredagen 2 veckor efter det att den dragits.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

Vinsten skickas till vinnaren direkt från Ryobi. Meddela i den här tråden när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.

Vi tackar Ryobi för att de sponsrar den här tävlingen.[/QUOTE]
 
Hej hej.
Nr 1 3,5 kg utan batteri

Jag skulle vela vinna den så att jag kan ta den till mitt jobb( rehab och 4-h) som gör mycket ideellt arbete för människor och djur (alpackor,Islands hästar, minigrisar osv )
Finns mycket trädäck där som skulle behöva piffas till och en sådan hade definitivt underlättat mitt jobb och varit guldvärd för mina händer som lätt smärtar då jag har fibromyalgi och en form av nervfel i dem .
En alpacka äter gräs på ett trädäck med byggnader och staket i bakgrunden. Och så kan jag lätt göra farmors altan med.
 
Svar: 1. 3,5 kg (utan batteri)

Motivering:
Efter att ha bott i lägenhet i många år så slog drömmen äntligen till, och i Januari 2019 flyttade vi in i vårt första hus. Detta innebär i praktiken att vi behöver köpa exakt allt som har med hus & trädgårdsskötsel att göra.
Eftersom vi har ca 50kvm stenläggning samt en altan på ca 130kvm och allt behöver grundligt rengöras så hade Ryobi OPC1815 passat oss perfekt, speciellt då vi redan börjat köpa maskiner i just One+ serien.
 
Elina Blom Westergren Elina Blom Westergren skrev:
Vinn smart verktyg med multiborste till trädgården

[bild]

Snart kommer våren och då är det dags att rensa upp och städa fint inför ännu en säsong ute i solskenet. Att rensa mellan plattor, rengöra trädäck och ta bort mossa är kanske inte världens roligaste arbete, men det blir desto roligare med rätt verktyg. Veckans vinnare tar hem den sprillans nya produkten OPC1815 från Ryobi. Det är en multirensare/plattrensare som kommer med både stålborste och allroundborste så att du tidseffektivt kan rengöra olika typer av ytor. Du får även med batteri och laddare. OPC1815 ingår i Ryobis One+-system vilket gör att du kan dela batteriet med andra 18-voltsprodukter från samma tillverkare.

Totalt värde cirka: 2 500 kronor

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.

Fråga: Vad väger OPC1815
Svaret hittar du här: [länk]

1. 3,5 kg
X. 4 kg
2. 4,5 kg

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredag 1 mars.

OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås före fredagen 2 veckor efter det att den dragits.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

Vinsten skickas till vinnaren direkt från Ryobi. Meddela i den här tråden när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.

Vi tackar Ryobi för att de sponsrar den här tävlingen.
Svar: 3,5 kg
Vilken bra grej, har stor altan att tvätta, har dessutom andra Ryobi-prylar så det skulle vara perfekt att vinna en sån.
 
1. 3,5 kg

Den här hade passat som handsken i min Ryobi-samling med ONE+-batteri.
 
Rackartekla
Elina Blom Westergren Elina Blom Westergren skrev:
Vinn smart verktyg med multiborste till trädgården

[bild]

Snart kommer våren och då är det dags att rensa upp och städa fint inför ännu en säsong ute i solskenet. Att rensa mellan plattor, rengöra trädäck och ta bort mossa är kanske inte världens roligaste arbete, men det blir desto roligare med rätt verktyg. Veckans vinnare tar hem den sprillans nya produkten OPC1815 från Ryobi. Det är en multirensare/plattrensare som kommer med både stålborste och allroundborste så att du tidseffektivt kan rengöra olika typer av ytor. Du får även med batteri och laddare. OPC1815 ingår i Ryobis One+-system vilket gör att du kan dela batteriet med andra 18-voltsprodukter från samma tillverkare.

Totalt värde cirka: 2 500 kronor

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.

Fråga: Vad väger OPC1815
Svaret hittar du här: [länk]

1. 3,5 kg
X. 4 kg
2. 4,5 kg

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredag 1 mars.

OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås före fredagen 2 veckor efter det att den dragits.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

Vinsten skickas till vinnaren direkt från Ryobi. Meddela i den här tråden när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.

Vi tackar Ryobi för att de sponsrar den här tävlingen.
1/ Den väger 3,5 kg utan batteri.
Å vad glad jag blev när jag såg denna förträffliga maskin. Jag har en uppfart, en infart och en altan med massor små plattor. Varje år börjar jag rensa med allt jag hittar från spik till ogräsjärn. Inviterar barnbarnen att hjälpa till och de tycker det är roligt ett tag. Problemet är att det är så många små sprickor med ogräs och mossa att arbetet aldrig tar slut.
Jag har redan ett flertal maskiner från Ryobi och de är alla mycket bra. Tack vare detta har jag ju redan tre batterier :)
Jag skulle verkligen bli glad om jag vann denna maskin!
 
Redigerat:
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.