Hej,
Har en verktygsbod som börjar bli väldigt trång. Kan man sätta ett tak, med stolpar, utan väggar, som sitter fast i Boden utan att det på något sätt räknas av mot ytan för attefallshus etc? Ska bara vara för att inte få regn på det jag lika gärna kan ha ute. Dvs en vagn till gräsklipparen och lite annat.

Total nybörjare, därför jag frågar.
 
  • Röd verktygsbod i snölandskap med diverse föremål utanför, dörren stängd.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
H
Du bor på landet ser jag, bygg ditt tak ingen kommer att säga något eller tänka på det, kanske bara säga vad bra. Tänk att du kan sätta pressening runt i hakar så inte snön yr in med
 
  • Gilla
The_Andy_Pandy
  • Laddar…
Allt som myndigheterna inte vet så lider de inte av.
 
  • Gilla
The_Andy_Pandy
  • Laddar…
Lite så jag tänker men de har varit lite griniga i vårt område på sistone. Tänkte att jag gör det enkelt med ett enkelt plåttak som sluttar lite nedåt och så hakar, precis som ni säger, för att slippa att få in snö. Tänkte mest ha det för utemöblerna på vintern och lite så.
 

Bästa svaret

H
Mycket svartbyggen i området då, klart dom blir griniga om det byggs ut på husen och har uppmärksammat det eller någon anmält, en som inte fått bygglov och är avundsjuk, i ditt fall bry dig inte utan bygg, lätt att ner om det skulle bli något morr
 
  • Gilla
The_Andy_Pandy
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.