T Troberg skrev:
Elbilar har väl ingen koppling, de behöver inte ens växellåda?
Inte ens om de drivs med växelström?
 
Kvinna hos tandläkaren med munnen öppen under en undersökning, medan text humoristiskt berättar en dialog.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Toddbertuzzi och 6 till
  • Laddar…
Dalbotant Dalbotös skrev:
Det där verkar vara rätt universalt att bli irriterad på. Har varit på en typ av gruppresor på olika platser i världen där olika nationaliteter har deltagit. Under 2-3 veckor har vi åkt runt med buss och oavsett nationalitet så har det blivit lika mycket höjda ögonbryn, suckanden, fnysanden, sura blickar, små pikar och uttalad irritation när någon råkat sätta sig på "fel" plats. Det gäller alltså även när det är en helt ny dag och man sätter sig i en tom buss. Nåde den som tar en plats där det igår satt någon annan! :D
Jag brukar göra det på kurser efter lunchen ibland, och nästan alltid nästa dag. Jag älskar psykologin. Folk blir ... förvirrade .. förvånade .. tafatta.
 
  • Gilla
Mikael_L
  • Laddar…
R
elpaco elpaco skrev:
Jag brukar göra det på kurser efter lunchen ibland, och nästan alltid nästa dag. Jag älskar psykologin. Folk blir ... förvirrade .. förvånade .. tafatta.
Hemma också?
 
”Här hemma har vi inga bestämda platser, men jag sitter där.” ;)
 
  • Gilla
Nötegårdsgubben
  • Laddar…
Man vid en stor maskin, rubrik 'Bredband' i Västerbottens Folkblad från 1973.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


I Västerbottens inland fanns bredband redan 1973!
 
  • Gilla
tompaah7503 och 6 till
  • Laddar…
R RapidSledge skrev:
Hemma också?
Ibland. Men jag går sällan på kurs hemma.
 
Bara på kollisionskurs?
 
  • Haha
Mikael_L
  • Laddar…
R Rönnis skrev:
Har du vågat prova i verkliga livet?
Nä, jag är rädd om livhanken :D
 
  • Haha
  • Gilla
Mikael_L och 1 till
  • Laddar…
  • Haha
  • Gilla
thomas33 och 3 till
  • Laddar…
Två barn sitter med surfplattor på soffa, vuxen frågar varför de inte leker utomhus, barn svarar om app.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Haha
thomas33
  • Laddar…
harry73
Tecknad bild av två barn som sitter i en soffa med surfplattor och en vuxen som frågar varför de inte går ut och leker.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
Millox och 7 till
  • Laddar…
Det gäller att komma ihåg vad man har "gillat"........:thinking:
 
  • Gilla
lärjungen och 2 till
  • Laddar…
damgolf

Några kvinnor spelade golf. På ett av hålen gjorde en av damerna en ruskig slice och sände bollen in i en grupp av män som stod och väntade på sin tur att slå på ett annat hål. Kvinnan sprang genast dit för att be om ursäkt och för att se hur det hade gått. När hon kom fram låg en av männen på marken med händerna mellan benen och vred sig i plågor. "Får jag se på det där", frågade kvinnan. "Nej! Det... går snart...........över", stönade mannen. "Sluta tramsa nu", sa kvinnan, "jag är sjuksköterska och vet precis hur man tar hand om den här sortens skador".

Kvinnan rullade över mannen på rygg och förde hans armar åt sidorna. Därefter öppnade hon försiktigt hans byxor och stack ner handen och började massera.

Efter en stund frågade hon: "Känns det lite bättre nu?"

"Ja, det känns jättebra", sa mannen, "men jag har fortfarande fruktansvärt ont i tummen."

t
 
  • Haha
  • Gilla
Malten och 2 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.