Svar 2 (13mm)

Den 28 februari kommer min fru och jag äntligen få tillgång till vårt 1:a fritidshus och vad brukar man behöva då? Jo kvalitets verktyg. Skulle vi vinna den här tävlingen så lovar vi att den här den här Flex maskinen kommer få jobba, det blir både bygge av trall, badrum, kök m.m. Vore så kul att få äga riktiga verktyg för även gång skull :)
 
Hejsan,
Rätt svar:2 , 13mm

Vi ska lägga 2 st trädäck nu till våren. Sen ska vi även totalrenovera vårt vardagsrum och regla om en del så vi kommer vara i stort behov av en rejäl skruvdragare ;-)

Mvh Fredrik

Elina Blom Westergren Elina Blom Westergren skrev:
Vinn maxad borrskruvdragare med borstlös motor

[bild]

Våren närmar sig och det börjar bli dags att se över verktygslådan inför kommande renoveringsprojekt och altanbyggen. Denna veckan tar vinnaren hem ett set med skruvdragare, batteri, laddare och tillhörande väska från Flex Scandinavia. Skruvdragaren (DD 2G 18.0-EC/2.5 Set) är tillverkarens absoluta värsting - med borstlös motor, elektroniskt styrsystem och steglös brytare.

Totalt värde cirka: 4 000 kronor

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.

Fråga: Hur stor spännvidd har chucken på skruvdragaren från Flex?
Svaret hittar du här: [länk]

1. 9 mm
X. 10 mm
2. 13 mm

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredag 22 februari.

OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås före fredagen 2 veckor efter det att den dragits.

-----------------------------------------------

Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

Vinsten skickas till vinnaren direkt från Flex Scandinavia. Meddela i den här tråden när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.

Vi tackar Flex Scandinavia för att de sponsrar den här tävlingen.
Elina Blom Westergren Elina Blom Westergren skrev:
Vinn maxad borrskruvdragare med borstlös motor

[bild]

Våren närmar sig och det börjar bli dags att se över verktygslådan inför kommande renoveringsprojekt och altanbyggen. Denna veckan tar vinnaren hem ett set med skruvdragare, batteri, laddare och tillhörande väska från Flex Scandinavia. Skruvdragaren (DD 2G 18.0-EC/2.5 Set) är tillverkarens absoluta värsting - med borstlös motor, elektroniskt styrsystem och steglös brytare.

Totalt värde cirka: 4 000 kronor

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.

Fråga: Hur stor spännvidd har chucken på skruvdragaren från Flex?
Svaret hittar du här: [länk]

1. 9 mm
X. 10 mm
2. 13 mm

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredag 22 februari.

OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås före fredagen 2 veckor efter det att den dragits.

-----------------------------------------------

Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

Vinsten skickas till vinnaren direkt från Flex Scandinavia. Meddela i den här tråden när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.

Vi tackar Flex Scandinavia för att de sponsrar den här tävlingen.
 
Svar 2 - 13mm



Tänk om en kunde få lite flyt i vardagen!
Har denna månad lyckats skotta bort mina glasögon, fick ryggskott när jag skulle raka av taket.. och tappade min telefon i backen vid Ica så glaset sprack! Så att få vinna något användbart istället för att ha ett helvete vore fint.
 
Svar 2: 13 mm

Har ett pågående uterumsprojekt, eller pågående och pågående, rättare sagt ett uterumsprojekt som behöver en ny uppstart.
Som alla vet är det betydligt roligare att jobba när man har riktiga verktyg, och en vinst av denna skruvdragare skulle verkligen kicka igång motivationen för att slutföras detta projekt
Håller tummarna
 
svar:2 13mm

hade uppskattat en modern maskin,
så jag slapp använda skruvmejsel till
projekten..
 
Svar 2 13mm

Inte äns en buket röda rosor säger "jag älskar dig" så mycket som en röd flex. Därför vill jag vinna den till min älskade fru som nyligen kört slut på sin skruvdragare.
 
Svar 2 13mm
Förmodligen skulle man aldrig sluta dansa om man vann den fina röda maskinen perfekt till hus bygget mm :)
 
2. 13 mm

Min blå bosch har tappat orken efter flera års renovering... Är tyvärr inte klar än, dags för garaget till sommaren och en ny vän till nya jobb.
 
Svar 2: 13mm

Under husbygget har man bränt upp åtminstånde 2 sladdbormaskiner och två batteri drivna skruvdragare av kända och mindre kända fabrikat!

Den sista tiden har jag fått lånat svärfars skruvdragare och den vill man inte köra slut på.

Men men skulle vara dags att skaffa sig egen ordentlig maskin för att slutföra det sista och kunna ha en egen maskin även för framtida projekt!
 
13 mm

Behöver en ny maskin till garaget då min gamla Hitachi gett upp, skulle vara kul att testa ett nytt märke.
 
Rätt svar : 2

Min nuvarande maskin, en Hitachi DS18DJL, har hängt med i cirka 5 år nu. Den har varit en riktigt pålitlig kollega. Tillsammans har vi totalrenoverat ett tidigare obebott föreningshus, byggt 80m2 altan och påbörjat en utbyggnad. Tyvärr så börjar den närma sig pension. Batterierna är slut, den luktar bränt, chucken är helslut och laddaren (med inbyggd fläkt) väsnas som en jetplan vilket gör att jag inte kan ladda på kvällarna.
Jag har fortfarande en utbyggnad att slutföra, samt en hel del nya projekt som väntar.
En ny pålitlig arbetskamrat är precis vad jag behöver, då jag annars gör allting själv.
 
Svar 2=13mm
Motivering:
Som tjej och användare av många verktyg i bygget av egen bostad uppskattar man bra verktyg. Har en Makita rosa skruvdragare som jag är extra stolt över!!!!
 
Svar 2 13mm
En liten nätt maskin med bra vridmoment och batteri kapacitet som kommer åt, skulle vara guld värt i trånga lägen :)
 
S
13 mm

Som ensam tjej i ett stort renoveringsprojekt hade en borrskruvdragare till gjort att jag kan sysselsätta min extralillasyster som är 15 år med att lära henne bygga i sommar med alla projekt som väntar. Hon gillar att bygga men hon tycker att hon borde få en egen maskin när hon är här och det är hon verkligen värd(y)
 
svar2: 13mm

Jag ska bygga ny trall i vår och min gala Cotech kommer att göra mig galen...
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.