J
2. 13mm

En gammal AEG som hängt i sedan 2006 börjar verkligen sjunga på sista versen efter ett antal altaner, staket och flyttar, men vad värre är att frun varken "kan" eller vill använda den då den är för tung, otymplig och framförallt ful. En Flex skulle avhjälpa alla dessa problem!
 
Svar 2 13mm.

Efter snart 2 år av konstant renovering inomhus ska jag ÄNTLIGEN få göra det alla vill som mest! Bygga altan! Såklart har jag en skruvdragare redan, ett stycke från ryobi men en Flex vore ett perfekt sätt att fira våren på!
 
Elina Blom Westergren Elina Blom Westergren skrev:
Vinn maxad borrskruvdragare med borstlös motor

[bild]

Våren närmar sig och det börjar bli dags att se över verktygslådan inför kommande renoveringsprojekt och altanbyggen. Denna veckan tar vinnaren hem ett set med skruvdragare, batteri, laddare och tillhörande väska från Flex Scandinavia. Skruvdragaren (DD 2G 18.0-EC/2.5 Set) är tillverkarens absoluta värsting - med borstlös motor, elektroniskt styrsystem och steglös brytare.

Totalt värde cirka: 4 000 kronor

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.

Fråga: Hur stor spännvidd har chucken på skruvdragaren från Flex?
Svaret hittar du här: [länk]

1. 9 mm
X. 10 mm
2. 13 mm

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredag 22 februari.

OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås före fredagen 2 veckor efter det att den dragits.

-----------------------------------------------

Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

Vinsten skickas till vinnaren direkt från Flex Scandinavia. Meddela i den här tråden när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.

Vi tackar Flex Scandinavia för att de sponsrar den här tävlingen.
Svar: 2 Spännvidden på chucken är 13 mm

Med en lista på saker, ser ut som startlistan till Vasaloppet, jag behöver göra och saker jag gärna vill göra, skulle ett kvalitetsverktyg av rang möjliggöra målmedvetet arbete.
 
Svar: 2. 13mm

Jag skulle verkligen behöva en kvalitetsskrivdragare nu när jag under året ska börja med min första stora renovering/byggprojekt med planer på bla attefallshus, renovering av befintligt hus samt bygge av garage.
Så en riktigt bra skruvdragare skulle verkligen behövas.
 
Svar 13mm

Som ny husägare så ekar det tomt i verktygslådan, vi har införskaffat oss skruvmejslar för enklare arbeten och handkraften börjar ta ut sin rätt. För kommande större renoveringar så är önskan av en värsting skruvdragare stor och det kanske blir lite roligare att genomföra när vi har rätt och bra hjälpmedel.
 
Svar: 2. Dvs 13mm.

Ja, min gamla dragare är någonstans här inne.. Rörigt arbetsrum med verktyg och byggmaterial utspritt över arbetsbänkar och hyllor.
 
  • Gilla
Needas
  • Laddar…
Svar: 2

Är mitt i vår totala husrenovering där pappa redan ägnat 100-tals timmar åt att hjälpa till och därtill nyligen jobbat slut på sin egen skruvdragare. Som ett litet tack för den ihärdiga hjälpen vore detta den perfekta gåvan!
 
Elina Blom Westergren Elina Blom Westergren skrev:
Vinn maxad borrskruvdragare med borstlös motor

[bild]

Våren närmar sig och det börjar bli dags att se över verktygslådan inför kommande renoveringsprojekt och altanbyggen. Denna veckan tar vinnaren hem ett set med skruvdragare, batteri, laddare och tillhörande väska från Flex Scandinavia. Skruvdragaren (DD 2G 18.0-EC/2.5 Set) är tillverkarens absoluta värsting - med borstlös motor, elektroniskt styrsystem och steglös brytare.

Totalt värde cirka: 4 000 kronor

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.

Fråga: Hur stor spännvidd har chucken på skruvdragaren från Flex?
Svaret hittar du här: [länk]

1. 9 mm
X. 10 mm
2. 13 mm

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredag 22 februari.

OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås före fredagen 2 veckor efter det att den dragits.

-----------------------------------------------

Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

Vinsten skickas till vinnaren direkt från Flex Scandinavia. Meddela i den här tråden när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.

Vi tackar Flex Scandinavia för att de sponsrar den här tävlingen.
nr 2. 13 mm.
Billiga maskinen,räcktre till en halv altan.Och nu kommer Flex! Massor med altaner även med en gammal arm!
 
Rätt svar: alternativ 2, alltså 13mm

Tänk att få bli befriad från ett av alla mina googlade sökord. Skruvdragare.
Inte helt lätt när man ska renovera ett helt hus med noll erfarenhet och näst intill inga hjälpmedel.
Vilken glädje om jag fick börja fylla på maskinparken med en borrskruvdragare från Flex Scandinavia.
Risken är väl då att det kan resultera i ett nytt sökord på Google. FLEX.
 
13mm

Har nyköpt villa med renoveringsbehov. Make med ointresse för detta så det vore skönt att få boost av er genom detta verktyg som led i att påbörja inköp jag behöver för att fixa allt själv!
 
A
Svaret är 2. 13 mm!
Min motivering till varför jag vill vinna är att jag precis påbörjat en totalrenovering av en vacker gammal sekelskifteslägenhet och min gamla skruvdragare har gett upp, så jag behöver en ny trotjänare som kan finnas vid min sida i renoveringsdimman och se till att vi kommer i mål som tänkt!
Jag älskar min flexgiraff, så jag misstänker att jag och värstingflexen skulle bli goda vänner snabbt!
 
Svar: 2 - 13 mm

Med många projekt på gång, både hemma och i stugan, är det bra med en kraftfull skruvdragare! Vore super att få denna som ett tillskott i verktygsväg!
 
Elina Blom Westergren Elina Blom Westergren skrev:
Vinn maxad borrskruvdragare med borstlös motor

[bild]

Våren närmar sig och det börjar bli dags att se över verktygslådan inför kommande renoveringsprojekt och altanbyggen. Denna veckan tar vinnaren hem ett set med skruvdragare, batteri, laddare och tillhörande väska från Flex Scandinavia. Skruvdragaren (DD 2G 18.0-EC/2.5 Set) är tillverkarens absoluta värsting - med borstlös motor, elektroniskt styrsystem och steglös brytare.

Totalt värde cirka: 4 000 kronor

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.

Fråga: Hur stor spännvidd har chucken på skruvdragaren från Flex?
Svaret hittar du här: [länk]

1. 9 mm
X. 10 mm
2. 13 mm

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredag 22 februari.

OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås före fredagen 2 veckor efter det att den dragits.

-----------------------------------------------

Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

Vinsten skickas till vinnaren direkt från Flex Scandinavia. Meddela i den här tråden när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.

Vi tackar Flex Scandinavia för att de sponsrar den här tävlingen.
Svar:2

Jag är verkligen i behov av en riktigt bra skruvdragare eftersom att jag håller på att renovera ett hus från 1894. Riktigt bra verktyg underlättar mitt arbete enormt mycket.
 
Svar: 2) 13mm

Jag skulle vilja motivera min son att ordna lärlingsplats som snickare. Han har tappat sugen och hankar sig fram i butik. En riktigt fin, egen dragare skulle sitta fint för motivationen!
 
Svar: 2. 13 mm.

Motivering: Skruvdragaren är husfixarens bästa vän och jag har nyligen upptäckt att det underlättar att ha två. En för borrning och en för skruvning. Den här skruvdragaren skulle bli en verkligt viktig följeslagare genom huset och campingbussen i mina byggprojekt. Jag tror mig kunna klara det mesta, men jag har upptäckt att bra verktyg underlättar och när verktygen är tillräckligt starka behöver jag inte be sambon om hjälp lika ofta. Det känns skönt att klara byggprojekten själv, samtidigt som det är kul att snickra när man är två. Även det är lättare om man har två skruvdragare.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.