Svar: 2 ( 13mm).

Med ett trähus som behöver ständiga renoveringar och förbättringar så får dragaren bekänna färg, likaså får den arbeta hos föräldrarna då ena tummen där sitter felplacerad. Med en dragare från flex kanske frustrationen minskar:D
 
Svar 13 mm.

Äldste grabben flyttar hemifrån i sommar, när han fått en verktygslåda med sig, behöver jag något att skruva med igen. Gammalt hus på landet kräver kontinuerligt underhåll.
 
Svar: 13 mm

När man är två som renoverar och monterar möbler, så går det inte att samsas om en skruvdragare. Vi behöver två för att jobba effektivt!
 
Svar 13 mm
Jag älskar modellen då den är mycket kortare än min Bosch. Äntligen kommer man åt att dra skruv i trånga utrymmen!
 
Svar 2, 13mm
Min förra lilla rackare brann upp i somras, så den här skulle passa mig perfekt till årets projekt!
Kul att få prova en Flex dessutom!
 
Rätt svar, 13mm.

Det är mycket nu. Hjälper en kompis med ett nybygge, gudsonen föräldrar med en totalrenovering och ett kommande trallgolv till svägerskan.
Hade varit grymt gött att slippa låna svärfars dragare hela tiden!
 
Svar: 13mm

Min gamla Hitachi har klarat två lägenheter och en halv husrenovering, den glappar och skriker efter nåd så till den milda grad att jag tycker den borde få gå i pension. Den kan få slappna av i sommarstugan och endast komma fram soliga dagar i juli.
 
Svar 2: 13 mm

Efter inbrott i garaget har jag fått stå ut med en skruvdragare ifrån en av lågpriskedjorna och lånat farsans när det behövs lite mer kraft eller större borr hade det varit skönt med en rejäl maskin som man kan ha i många år framöver!
 
2. 13 mm,

Hade varit en jätte bra produkt att få, har idag en klen skruvdragare ifrån en blåbutik som inte riktigt räcker till när man behöver hjälpen, så för grannarnas skull hoppas jag få denna goding.
 
Svar 2: 13 mm

Vår sommarstuga, som vi har bott i 8 år, skall äntligen byggas om till ett riktigt året runt hus.
En riktigt bra skruvdragare skulle underlätta arbetet avsevärt.
 
2: spännvidden är 1,5 - 13 mm

Jag har kraftigt saknat min Black&Decker kombinerade borrmaskin och skruvdragare med löstagbar chuck. Dvs modellen som lanserades av Martin Timell en gång i tiden. Har letat och letat efter ett prisvärt alternativ, utan att att hitta något.

Som ständig hobbybyggare (som för tillfället håller på att isolera upp garaget, renoverar trappan, skall byta golv och lägga in golvvärme i gillestugan mm) så är detta med löstagbar chuck en helt fantastisk lösning. Och eftersom min ena skruvdragare precis gett upp så kan jag inte ha borr och bits i två olika maskiner längre. Tajmingen för tävlingen här på ByggaHus.se är helt enkelt perfekt (om jag nu har turen att vinna).
 
Svar: 2, 13mm

En skruvdragare vore trevligt så skruvmejselhanden får vila lite. Och det går fortare att bygga kojor och sängar åt katten!
 
Casaloco
Svar:2, 13mm

Har de senaste 10 åren använt en 12v aeg skruvdragare. Tyvärr börjar andra paret batterier nu ge upp. Nya batterier kostar lika mycket som själva skruvdragaren och känns därför som lite svårmotiverad investering.

Att gå från en trött 12v skruvdragare till ny fräsch 18v maskin ger lite mer drag under galoscherna. Mer skruvande och mindre laddande skulle öka på oddsen för en tidsoptimist som mig att få klart attefallshuset innan semestern!
 
  • Gilla
Lilk
  • Laddar…
Snailman
Svar nr 2. 13mm

Har två trasiga borrskruvdragare idag, den ena är lägsta växeln trasig på, och den andra är högsta växeln trasig på, så det vore trevligt med en borrskruvdragare som alla växlarna fungerar på!
 
13mm.

Hade blivit väldigt glad för denna vinst då vi har letat hus i över 1år, och fick köpt oss ett hus utan garage. Nu i sommar påbörjas garagebygget och jag har börjat sikta in på mig lämpliga maskiner för detta. Man tror man har mycket verktyg, men när det kommer till kritan..
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.