thomas33 thomas33 skrev:
[bild]
Har du inte missuppfattat något nu? Så här ska det väl vara:

Träram med texten "MEASURE ONCE CUT TWICE" och ritning av sågblad, humoristisk omtolkning av snickarordspråk.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Eller?
 
fahlis fahlis skrev:
Har du inte missuppfattat något nu? Så här ska det väl vara:

[bild]

Eller?
Ja, det är ju TVÅ sidor av ramen som kapats fel...
 
TILL ALLA LÄTTKRÄNKTA Å IDIOTER.
Vad jag gör å sätter upp på min gård ska ni skita i.

Haft en rätt tuff dag i tingsrätten idag..

Det snöade hela natten en dag i vintras så jag bestämde mig för att göra en snögubbe, det va mitt livs största misstag, här kommer ett utdrag från rättegången….

08:30 jag byggde en snögubbe ☃️

08:45 En feminist gick förbi och frågade varför jag inte gjort en snögumma

09:00 Jag gjorde en snögumma

09:10 En annan feminist gick förbi och klagade på att snögummans väldiga bröst objektiverar snögumman på tok för mycket

09:15 Ett bögpar som bor i närheten gick förbi och påtalade att det faktiskt lika gärna kan vara 2 snögubbar och inte måste vara gubbe och gumma

09:17 En trans.. ma, kvin äsch person frågade mig varför jag inte gjorde en snöperson med avtagbara delar

09:20 2 Veganer gick förbi och gnällde som fan på moroten jag hade som näsa till snögubb/gumm/den det, för en morot är mat och inte nån dekoration

09:22 Någon som joggade förbi skrek rasist för att snöparet va vita

09:25 En muslim som åkte förbi stannade och krävde att snögumman skulle ha burka

09:30 Polisen dyker upp och säger att någon blivit kränkt

09:40 Samma feminist kom förbi igen och gnällde på kvastpinnen som snögumman hade och att den måste bort eftersom den framställer kvinnan som den som måste städa och är undergiven

09:45 Kommunens jämställdhetschef anlände och hotade mig med vite

09:52 Aftonbladet dök upp och frågade mig om jag visste skillnaden på snögubbe och snögumma, jag svarade att snögubben har snöbollar, så nu är jag anklagad för att vara sexist

10:00 jag är nu med på nyheterna där jag nu är misstänkt terrorist, rasist, homofob, känslighetsförbrytare och anklagad för att röra upp känslor i hårt väder.

10:15 Socialen dök upp och frågade om jag hade några barn, isf kommer de att omhändertas omedelbart

10:23 Demonstranter börjar marschera från centrum hem till mig och kräver att jag ska hängas, stenkastning förekommer och husets sprayas med glåpord

10:32 Jag kör över snöpersonerna med snöslungan och blir polisanmäld för grov misshandel alternativt dråp. ☠️

Eftersom jag stal texten så riskerar jag även att dömas för piratkopiering.
 
  • Gilla
  • Haha
big mike och 19 till
  • Laddar…
En varningstext för alkohol nu med bild på alkoholens påverkan på hälsa och åldrandet.
Reklam för Leif GW Perssons vita vin på box med bild av honom och varningstext "Alkohol kan skada din hälsa".
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Eller en livsnjutare under sin korkek?
 
  • Gilla
ricebridge
  • Laddar…
Mikael_L
Vinter borde helt enkelt förbjudas ... ;)
 
  • Gilla
Alfredo och 2 till
  • Laddar…
Mikael_L Mikael_L skrev:
Vinter borde helt enkelt förbjudas ... ;)
Säkert nån stackare som blir kränkt av det också!
 
Putten Putten skrev:
TILL ALLA LÄTTKRÄNKTA Å IDIOTER.
Vad jag gör å sätter upp på min gård ska ni skita i.

Haft en rätt tuff dag i tingsrätten idag..

Det snöade hela natten en dag i vintras så jag bestämde mig för att göra en snögubbe, det va mitt livs största misstag, här kommer ett utdrag från rättegången….

08:30 jag byggde en snögubbe ☃️

08:45 En feminist gick förbi och frågade varför jag inte gjort en snögumma

09:00 Jag gjorde en snögumma

09:10 En annan feminist gick förbi och klagade på att snögummans väldiga bröst objektiverar snögumman på tok för mycket

09:15 Ett bögpar som bor i närheten gick förbi och påtalade att det faktiskt lika gärna kan vara 2 snögubbar och inte måste vara gubbe och gumma

09:17 En trans.. ma, kvin äsch person frågade mig varför jag inte gjorde en snöperson med avtagbara delar

09:20 2 Veganer gick förbi och gnällde som fan på moroten jag hade som näsa till snögubb/gumm/den det, för en morot är mat och inte nån dekoration

09:22 Någon som joggade förbi skrek rasist för att snöparet va vita

09:25 En muslim som åkte förbi stannade och krävde att snögumman skulle ha burka

09:30 Polisen dyker upp och säger att någon blivit kränkt

09:40 Samma feminist kom förbi igen och gnällde på kvastpinnen som snögumman hade och att den måste bort eftersom den framställer kvinnan som den som måste städa och är undergiven

09:45 Kommunens jämställdhetschef anlände och hotade mig med vite

09:52 Aftonbladet dök upp och frågade mig om jag visste skillnaden på snögubbe och snögumma, jag svarade att snögubben har snöbollar, så nu är jag anklagad för att vara sexist

10:00 jag är nu med på nyheterna där jag nu är misstänkt terrorist, rasist, homofob, känslighetsförbrytare och anklagad för att röra upp känslor i hårt väder.

10:15 Socialen dök upp och frågade om jag hade några barn, isf kommer de att omhändertas omedelbart

10:23 Demonstranter börjar marschera från centrum hem till mig och kräver att jag ska hängas, stenkastning förekommer och husets sprayas med glåpord

10:32 Jag kör över snöpersonerna med snöslungan och blir polisanmäld för grov misshandel alternativt dråp. ☠️

Eftersom jag stal texten så riskerar jag även att dömas för piratkopiering.
Putten Putten skrev:
TILL ALLA LÄTTKRÄNKTA Å IDIOTER.
Vad jag gör å sätter upp på min gård ska ni skita i.

Haft en rätt tuff dag i tingsrätten idag..

Det snöade hela natten en dag i vintras så jag bestämde mig för att göra en snögubbe, det va mitt livs största misstag, här kommer ett utdrag från rättegången….

08:30 jag byggde en snögubbe ☃️

08:45 En feminist gick förbi och frågade varför jag inte gjort en snögumma

09:00 Jag gjorde en snögumma

09:10 En annan feminist gick förbi och klagade på att snögummans väldiga bröst objektiverar snögumman på tok för mycket

09:15 Ett bögpar som bor i närheten gick förbi och påtalade att det faktiskt lika gärna kan vara 2 snögubbar och inte måste vara gubbe och gumma

09:17 En trans.. ma, kvin äsch person frågade mig varför jag inte gjorde en snöperson med avtagbara delar

09:20 2 Veganer gick förbi och gnällde som fan på moroten jag hade som näsa till snögubb/gumm/den det, för en morot är mat och inte nån dekoration

09:22 Någon som joggade förbi skrek rasist för att snöparet va vita

09:25 En muslim som åkte förbi stannade och krävde att snögumman skulle ha burka

09:30 Polisen dyker upp och säger att någon blivit kränkt

09:40 Samma feminist kom förbi igen och gnällde på kvastpinnen som snögumman hade och att den måste bort eftersom den framställer kvinnan som den som måste städa och är undergiven

09:45 Kommunens jämställdhetschef anlände och hotade mig med vite

09:52 Aftonbladet dök upp och frågade mig om jag visste skillnaden på snögubbe och snögumma, jag svarade att snögubben har snöbollar, så nu är jag anklagad för att vara sexist

10:00 jag är nu med på nyheterna där jag nu är misstänkt terrorist, rasist, homofob, känslighetsförbrytare och anklagad för att röra upp känslor i hårt väder.

10:15 Socialen dök upp och frågade om jag hade några barn, isf kommer de att omhändertas omedelbart

10:23 Demonstranter börjar marschera från centrum hem till mig och kräver att jag ska hängas, stenkastning förekommer och husets sprayas med glåpord

10:32 Jag kör över snöpersonerna med snöslungan och blir polisanmäld för grov misshandel alternativt dråp. ☠️

Eftersom jag stal texten så riskerar jag även att dömas för piratkopiering.
HALLÅ! Flashback ringde och ville ha tillbaka sin tråd om alla störiga lättkränkta minoriteter! :crysmile:
 
Mikael_L
Åhå, jag trodde de ville ha tillbaka de lättkränkta minoriteterna, inte bara tråden om dom. :crysmile:
 
Den där snögubbehistorien är lätt att avfärda som ”fake news” - det är ju HELT orimligt att någon kommunchef skulle pallra sig ut samma dag som en anmälan kommit in!
 
  • Haha
  • Gilla
Nötegårdsgubben och 5 till
  • Laddar…
harry73 harry73 skrev:
Så eftersom detta är humorhörnan tolkar jag ditt inlägg och framförallt påstående att många dog som humor :)
Jo, det var det som var tanken :)
 
Person använder långflamma för att smälta snö på uppfart under vintern.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

:D
 
  • Haha
  • Gilla
ricebridge och 1 till
  • Laddar…
Personer kämpar sig genom snöoväder, översta bilden skidar med pulka, nedre bilden går med snö upp till knäna.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Snailman och 4 till
  • Laddar…
N Niq skrev:
[bild]
:D
When u love Musk too much?
 
Bilens knappar för avfrostning med humoristisk text som jämför symbolen för mejl med bacon.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
big mike och 10 till
  • Laddar…
You had one job, fick ett garv på väg tillbaka från lunchen idag.

Reklamflagga för Volkswagen upp och ned på en byggnadsfasad.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Haha
  • Gilla
fia_mstd och 13 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.