Norrhyttan Norrhyttan skrev:
...när du får en offert på 8.500 kronor för att skotta taket. Ibland är inte lägenhet så dumt.
Han bor i Skåne!
 
När man blir glad av att få verktyg av sambon i julklapp.
Dessutom något som jag har letat länge efter. Hon tjuvtittade på min sökhistorik och hittade vilken hyvel jag har letat efter.
 
  • Gilla
Maria T och 2 till
  • Laddar…
Grannens hund skäller på allt som rör sig. Då den är utflyttad från city är det lätt att vara kränkt. Även som hund ;)
 
...du slipper en massa grannar med hundar ;)
 
Du skiter lite i om dina hundar skäller emellanåt då det ändå är en bit till närmsta granne :cool:;)
 
  • Gilla
ricebridge
  • Laddar…
När du njuter av att vakna till tuppens galande klockan halv fem på sommarmorgnarna.
Och njuter ändå mer när du får sova till klockan sju på vintern (y)
 
  • Gilla
ricebridge
  • Laddar…
L Latitud79 skrev:
Du vet att du bor i hus när...
- du tycker att det är miljövänligt och hälsosamt att ha 16 grader varmt i vardagsrummet.
du vet att det är dags att flytta till lägenhet om du tycker det är hälsosamt med 16 grader i vardagsrummet.
 
E evojenza skrev:
När man blir glad av att få verktyg av sambon i julklapp.
Dessutom något som jag har letat länge efter. Hon tjuvtittade på min sökhistorik och hittade vilken hyvel jag har letat efter.
Glad att du inte fick det andra från din sökhistoria:oops:
 
  • Gilla
  • Haha
Tokslut och 3 till
  • Laddar…
T twoody skrev:
Glad att du inte fick det andra från din sökhistoria:oops:
Det hade varit mer spännande
 
När du är i färgaffären och ska ha en halvliter olja och köper 2,7 för att det är samma pris. Alltid går det åt någon gång?
 
  • Gilla
ricebridge och 2 till
  • Laddar…
Mikael_L
Att du var så glad i att äntligen få ett garage till bilen, där man mecka lite eller städa bilen osv. Men upptäckte sen att garaget ändå alltid är fullt av gräsklipparen, alla räfsar, borstar, snöskyfflar, trädgårdsmöbler, grillar, grillkolsäckar, jordsäckar, högtryckstvätten osv osv.
 
  • Gilla
ricebridge och 2 till
  • Laddar…
Jag har parkerat min bil i garaget mindre än 5ggr på 6 år. Snickarverkstad heter det väll ;)
 
  • Haha
ricebridge
  • Laddar…
När du funderar på att bygga ett rum till. Som ska förvara alla maskiner som du har att bygga med.
 
  • Gilla
  • Haha
ricebridge och 3 till
  • Laddar…
Att lite avvikande lukt från neutralt är tecken på fukt, mögelskador. Snart ägd hus i 1 år och näsan började gå som en hund efter inträde. Hälsningar en nojjig hus ägare
 
  • Gilla
zzelma och 2 till
  • Laddar…
.. när du mäter semestrar och andra aktiviteter i värdeformen ”byggtimmar” och ”möjliga verktygsinköp”.
 
  • Gilla
  • Haha
Malin Z och 4 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.