Svar: Johan Hedengren

Ny här på byggahus och hittar massor av bra info och artiklar, har just spräckt verktygsbudgeten med råge men skulle verkligen ha nytta av samtliga tre av dessa verktyg.
 
Svar: 2, Johan Hedengran

Smarta saker till smarta människor. :D:crysmile:
 
Svar 2, Johan Hedengren

Måste ju bara bli jag som har den turen eftersom jag är Byggherren nu på mitt hus som håller på och byggs. Vore ju kul och få staila med grabbarna vad som finns i min verktygslåda.....lite smarta saker ;)
 
Svar: 2 - Johan Hedengran

Motivering:

Många verktyg jag har - men än finns det flera kvar.
Smarta saker man måste skaffa - för att varje projekt skall klaffa.
Med ett digitalt måttband - Slipper mitt projekt rinna ut i sand.
Med gipsskärare kan jag bygga en wall - Verktyg är som Pokemon - Gotta Catch 'em all!
 
Svar: 2 - Johan Hedengran

Jag höll på att ramla ner från stegen sist jag balanserade med borrhammaren i ena handen och dammsugaren i andra.
Den där smarta borrdammsamlaren skulle hjälpa mig leva längre!
 
2. Johan Hedengran

Ska snart flytta och fixa iordning vårt första hus (måla, byta en gipsvägg etc) så hade vart kul med verktyg som passar den ovana hemmafixaren!
 
Veckans vinnare heter Fario och RoHa72. Fario kämpar på med en större husrenovering och RoHa72 har ett stort gipsarbete framför sig. Vi hoppas att de nya smarta verktygen ska komma dem väl till pass i detta.

Motivering Fario: Senaste året har jag börjat fixa och dona på huset. Tak, trappa, väggar, element, innerväggar, badrum. Förutom att jag gillar smarta verktyg som en princip så kan ett multifunktionellt verktyg vara till hjälp eftersom jag gör arbetet själv. Ingen släkt eller annan som hjälper. Att mäta, märka, skära, bära, montera blir ett evigt slitande så att kunna mäta, märka och skära med ett verktyg tror jag kan göra gott. Och varje gång jag borrar får jag leta efter ett kuvert och en tejpbit för att samla upp dammet, säkert kan en uppsamlare som ligger i väskan göra allt smidigare och mer tidseffektivt.

Motivering RoHa72:
Ska just börja ett större projekt med att öppna upp en bärande väg, byta ut hela köket och tvättstugan.
Så alla gipsväggar där ska ner för att kunna dra om all el och nya gipsskivor ska upp. Så blir en massa arbete i gips
Detta kit hade varit perfekt nu för att få allting lite mer professionellt gjort. All hjälp man kan få nu är välkommen.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.