RilleRock
Var hittar jag sådana? :)

Min tanke var en sån med "puda" eller va det heter.  ;D
 
RilleRock skrev:
Var hittar jag sådana? :)

Min tanke var en sån med "puda" eller va det heter.  ;D
Aldrig hört talas om detta, vad är det egentligen............. ?? ;), kan du beskriva lite utförligare?

MVH//Christina.

*EDIT* Har sökt på google, men där säger de PUDA= PersonligUtvecklingDemokratiAnsvar, och jag antar att det inte är vad du avsåg med förkortningen ;)
 
RilleRock
byggimpert skrev:
Aldrig hört talas om detta, vad är det egentligen............. ?? ;), kan du beskriva lite utförligare?

MVH//Christina.
En fyrkantig sak med tyg på framför sängen... ;D
 
RilleRock skrev:
En fyrkantig sak med tyg på framför sängen... ;D
Fyrkantig "sak" ;), menar du en bänk, kista/koffert, vad har man "saken" till ???

MVH//Christina.
 
RilleRock
byggimpert skrev:
Fyrkantig "sak" ;), menar du en bänk, kista/koffert, vad har man "saken" till ???

MVH//Christina.
Ja tror man lägger greje i och på den...
Såg den ngnstanns och tyckte det var snyggt.
tror det var en äldre Ikeakatalog...
 
Vi har köpt en "byrå" (fast jag skulle nog vilja kalla det för bänk) i ek som är klädd med grått fårskinn från Olby Design. Tror att det finns liknande från G.A.D- snyggt och praktiskt!
 
RilleRock
Misse skrev:
Vi har köpt en "byrå" (fast jag skulle nog vilja kalla det för bänk) i ek som är klädd med grått fårskinn från Olby Design. Tror att det finns liknande från G.A.D- snyggt och praktiskt!
BIld`?
 
Vet tyvärr inte hur man lägger in en bild:(, men titta på www.olbydesign.se under "förvaring". Bänken jag syftar på heter "Ladan 1-5". G.A.Ds snarlika variant hittar du på www.gad.se under förvaring och den heter Havdhem.

Måste flagga för att det är relativt dyra möbler (vi sparade länge innan vi fick råd att köpa vår efterlängtade "bänk"), men det blev som ett helt nytt sovrum då vi fick hem den! I huset kommer vi att flytta den till hallen där den kommer att synas lite bättre.
 
RilleRock
har hittat den nu i en ikeakatalog dock finns bara på utsidan får scanna in den så ni förstår vad jag menar :)
 
RilleRock
Det som stör mig med IKEAs fotpallar är att de passar till max 160 cm-sängar, jag har varit på väg att köpa ett par gånger, men jag tror det ser konstigt ut med 2*81 cm när sängen är 180. Har någon sett fotpallar (med förvaring) som är lite bredare?

/ama
 
Hemmakatten
Jag tror tvärtom att det kan se riktigt bra ut om fotpallarna inte går över hela sängens bredd. :) Det kan se lite "nättare" ut och dessutom blir det lättare att går förbi till sängen eftersom fotpallens hörnor inte så långt ut.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.