richardtenggren
Gillar den lilla Knipex Cobran, köpte en sådan för vår kupong för något år sedan.
 
Kom på att jag behövde hjul till ett kommande projekt, så det fick bli det trots sprängd budget!

51 kr
Fyra gråa låsbara hjul med metallfästen på ett ljust underlag, köpta för ett byggprojekt.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Alfredo får bästa svar för bäst idé :D
 
  • Gilla
Alfredo
  • Laddar…
Tror inte det funkar så. Först dras 120 kr av från 140 kr, dvs 20 kr kvar att betala och på dessa 20 kr blir det då 15%.

Lexington Lexington skrev:
Absolut, det ena är ett erbjudande (-15%) och det andra för att jag handlat så mycket, så det kan väl ses mer som ett presentkort!
 
M minitoy skrev:
Tror inte det funkar så. Först dras 120 kr av från 140 kr, dvs 20 kr kvar att betala och på dessa 20 kr blir det då 15%.
Rabatten bör ju dras från varans pris oavsett hur du väljer att betala.
Ett presentkort eller bonuscheck är väl likställt med kontanter/kort!?
 
Det jag menade är, att hans bonuscheck på 120 kr dras av från priset på 140 kr och resterande 20 kr blir det då 15% på. Var kanske lite otydlig med hur jag menade.
FredrikR FredrikR skrev:
Rabatten bör ju dras från varans pris oavsett hur du väljer att betala.
Ett presentkort eller bonuscheck är väl likställt med kontanter/kort!?
 
ullet
Jag handlade på Classe idag men såg efteråt att jag inte fick 15%, var man tvungen att göra nåt speciellt? (jag är medlem)
 
M minitoy skrev:
Det jag menade är, att hans bonuscheck på 120 kr dras av från priset på 140 kr och resterande 20 kr blir det då 15% på. Var kanske lite otydlig med hur jag menade.
Jag menar tvärtom ;)
15% på 140 sedan 120:- i bonuscheck.
 
Okej, funkar inte så hos dom tyvärr.
FredrikR FredrikR skrev:
Jag menar tvärtom ;)
15% på 140 sedan 120:- i bonuscheck.
 
ullet ullet skrev:
Jag handlade på Classe idag men såg efteråt att jag inte fick 15%, var man tvungen att göra nåt speciellt? (jag är medlem)
En kod har skickats ut som SMS.
Där även en onlinekod står.
 
M minitoy skrev:
Okej, funkar inte så hos dom tyvärr.
Så du menar om du lägger en vara på bandet, som scannas och du sedan visar koden för 15% rabatt som blippas in och sedan tar fram en bonuscheck så börjar dom om?
Isåfall betalar man ju med kort o tar checken nästa gång.. Men det låter osannolikt i mina öron.
 
  • Gilla
richardtenggren
  • Laddar…
Så det funkar. Samma för personalen som arbetar där, som alltid har en fast % på varor.
FredrikR FredrikR skrev:
Så du menar om du lägger en vara på bandet, som scannas och du sedan visar koden för 15% rabatt som blippas in och sedan tar fram en bonuscheck så börjar dom om?
Isåfall betalar man ju med kort o tar checken nästa gång.. Men det låter osannolikt i mina öron.
 
köpte en PDB 40 hos CO sist, först dras rabbatten på 30% på total priset, sen students rabatt på 10% på rabbatterade priset, sen checken efter de två rabatterna. Betalade inte mer 1300kr för boschen.
 
  • Gilla
FredrikR
  • Laddar…
M minitoy skrev:
Så det funkar. Samma för personalen som arbetar där, som alltid har en fast % på varor.
Verkar inte så, om du läser inlägget ovan. ;)
 
I fallet ovan har den i kassan gjort fel, rabatt % får ej kombineras. Jag jobbar på CO ;)
FredrikR FredrikR skrev:
Verkar inte så, om du läser inlägget ovan. ;)
 
M minitoy skrev:
I fallet ovan har den i kassan gjort fel, rabatt % får ej kombineras. Jag jobbar på CO ;)
Hehe nä rabatt på rabatt håller jag med om är väl generöst. :D(y)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.