Hej!

Är på jakt efter material till Eljo Trend serien som har utgått. Det mesta finns fortfarande att få tag i men tex tv/antenn c-plattor har inte ens SELGA i lager längre.

någon som vet var man kan få tag i bla tv/antenn centrumplattor i eljo trend?
 
Jävligt dyra var de, tidigare kostade de runt 30kr... jaja det är väl tillgång och efterfrågan som gäller
 
Ja, artikeln verkar ha utgått. Trend har överlag blivit väldigt dyr hos elgross. Samtidigt ser man inte samma prisskillnad mot t.ex. Exxact på Ebutik.se etc. Det börjar bli läge att se sig om efter en ny apparatserie.
 
Mmm, jo men jag har redan 2-uttags Trend eluttag till de rum jag ska fixa elen till.
Det kanske kan se hyfsat bra ut om jag kör trend på uttagen och exxact på resten?
 
Tyvärr gör det inte det, trenden är mer gul i din kulör och det syns.
 
J Johan456 skrev:
Tyvärr gör det inte det, trenden är mer gul i din kulör och det syns.
...eller att Exxact är mer ljusblå.
Beror ju helt och hållet vad man har för baskulör i sitt hus. Är den S XX02-Y är Trend som hand i handske. Exxact blir som en måsskit på väggen i det fallet.
 
  • Gilla
1
  • Laddar…
N noone70 skrev:
Mmm, jo men jag har redan 2-uttags Trend eluttag till de rum jag ska fixa elen till.
Det kanske kan se hyfsat bra ut om jag kör trend på uttagen och exxact på resten?
Du kan inte byta och flytta runt uttag/brytare så att vissa rum får Trend och sedan i takt med renovering använda Exxact.
 
  • Gilla
Uffe A
  • Laddar…
Johan Gunverth Johan Gunverth skrev:
...eller att Exxact är mer ljusblå.
Beror ju helt och hållet vad man har för baskulör i sitt hus. Är den S XX02-Y är Trend som hand i handske. Exxact blir som en måsskit på väggen i det fallet.
Ja exxact-serien är ljusblå. Det som framträder är framförallt den ljusblå kulören...
 
J
Vad exakt behöver du , har kanske något , men tveksam till TV- uttag
 
Tack för svar.
Beslutade att köra på Exxact serien i stället, det blir dessutom billigare även om jag inte får användning för Uttagen som jag redan har, sen är Exxact mycket snyggare :)
 
Sälj Trend-prylarna på Blocket.
 
Johan Gunverth Johan Gunverth skrev:
Sälj Trend-prylarna på Blocket.
That’s the plan.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.