Som ovan. Danalock v2. Men då måste du ha kista med 90° låsning.
 
Hej.

Är också sugen att beställa hem ett. Har tidigare använt mig utav Yale doorman och det har funkat perfekt.

Men detta verkar ha allt som man vill ha.

Någon som har erfarenhet om det och om det passar på europeiskstandard dörrar?

Går inte att köpa i Sverige men tänkte beställa från Amazon isådanafall.

Mvh Fredrik
 
  • Gilla
tegel1957
  • Laddar…
Har någon testat importera och installera ett August smart-lås i sverige?
 
Om ni funderar på att köpa t.ex August Smart Lock Pro, tänk på att det är c:a 86mm i diameter. Har ni utåtgående dörr är risken stor att det inte passar. Har själv ett Glue Smart Lock som är c:a 55mm brett, det passar. Skulle tro att c:a 70mm bredd är max man kan ha på min Daloc säkerhetsdörr. I vissa länder är det vanligare med inåtgående ytterdörrar och då finns det mer plats för låset.
 
  • Gilla
tegel1957
  • Laddar…
Tjenare,

Tog med ett par August Pro Gen 3 hem ifrån Canada. Precis som du säger, de tar emot i karmen...

Får se om jag får användning för dom nån annanstans eller om jag modifierar lite...
 
H Hemmapularen skrev:
Tjenare,

Tog med ett par August Pro Gen 3 hem ifrån Canada. Precis som du säger, de tar emot i karmen...

Får se om jag får användning för dom nån annanstans eller om jag modifierar lite..
H Hemmapularen skrev:
Tjenare,

Tog med ett par August Pro Gen 3 hem ifrån Canada. Precis som du säger, de tar emot i karmen...

Får se om jag får användning för dom nån annanstans eller om jag modifierar lite...
Kanske kan sälja till mig
.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.