Har det hänt något mer här nu?
 
conjacken conjacken skrev:
Har det hänt något mer här nu?
Badrummet/tvättstugan är klar. Monterat taklister, dörrfoder. Nu avnjuter barnen ett härligt bad nästan varje kväll! :D
 
nikasp
Mycket snyggt och rolig läsning!

Fråga: Hur gillar du ljuset i IKEA-belysningen i badrummet? Har du dimmer, är pucken en Fibaro Dimmer 2 eller?
 
Vad kan du göra med Fibaro systemet exakt?
Vad kostar det?

Går det styra temp på element och liknande oxå? Golvvärme?
 
nikasp nikasp skrev:
Mycket snyggt och rolig läsning!

Fråga: Hur gillar du ljuset i IKEA-belysningen i badrummet? Har du dimmer, är pucken en Fibaro Dimmer 2 eller?
Om du menar belysningen under tvättstuga skåpet så är det en fibaro rgbw puck som jag hade hemma. Helt ok ljus för pengarna.
Till övriga takbelysningen (designlight p-007) är det en dimmer 2. Är grymt nöjd med p-007:surprised:rna
 
conjacken conjacken skrev:
Vad kan du göra med Fibaro systemet exakt?
Vad kostar det?

Går det styra temp på element och liknande oxå? Golvvärme?
Man kan göra precis allt. I dagsläget styr jag mest belysning men även golvvärme, ytterdörr, gridar vid uppfarten, rörelsesensorer.
 
R Robin Fröjd skrev:
Man kan göra precis allt. I dagsläget styr jag mest belysning men även golvvärme, ytterdörr, gridar vid uppfarten, rörelsesensorer.
Låter spännande. Har provat tex HUE och Tellstick men tycker deras system är alldeles för basic, och monotom!

Det lär väl bli rätt dyrt när man bygger på systemet så pass mycket?
Vad exakt skulle jag behöva för att se (och styra) exempelvis tempen i golvvärmen?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.