Har det inte blivit väldigt mycket reklam här? Man scrollar ner för att läsa inläggen och hela tiden blir man avbruten av reklambilder som poppar upp och stör flytet i läsningen. Tycker att detta är extremt störande och på en nivå som gör att man stöts bort härifrån. Bara jag som tänker så?
 
Jag håller med dig! Mycket irriterande! Jag undviker också sidor/forum med störande reklam.
 
Ja det är störande.Men om detta eminenta forum kan förbli avgiftsfritt pga detta kan jag acceptera det.
 
  • Gilla
lärjungen och 1 till
  • Laddar…
Om man åtminstone hade reklamen på ena sidan och inte mellan inläggen.
 
  • Gilla
Fel av Åke
  • Laddar…
martin43 martin43 skrev:
Ja det är störande.Men om detta eminenta forum kan förbli avgiftsfritt pga detta kan jag acceptera det.
Man kan se den störande reklamen som "avgift". Nu är jag inte här så ofta numera då antalet forum på Facebook växer och tar över, på gott och ont, men tycker att reklamen är tillräckligt störande i sig för att göra att man undviker forumen här. Kanske funkar med Adblocker men det programmet brukar strula på min Mac.
 
H hanpa skrev:
Man kan se den störande reklamen som "avgift". Nu är jag inte här så ofta numera då antalet forum på Facebook växer och tar över, på gott och ont, men tycker att reklamen är tillräckligt störande i sig för att göra att man undviker forumen här. Kanske funkar med Adblocker men det programmet brukar strula på min Mac.
Precis. Och i detta fall betalar jag hellre så än med pengar från mitt bankkonto.
Facebook är har inga riktiga forumfunktioner, det är ostrukturerad skit. Det är bra för snabba korta trådar och kommentarer till bilder, men som sedan dör och glöms bort.
 
  • Gilla
Darling McFluff
  • Laddar…
Om man är aktiv ser man mindre reklam... Alltså, skriv fler inlägg och reklamen minskas.
 
  • Gilla
[SKPG]Zamora och 1 till
  • Laddar…
Ju mer aktiv man är på forumet desto mindre reklam visas. Så skippa Facebookgrupperna och fokusera på det här forumet.
 
  • Gilla
yonna
  • Laddar…
useless useless skrev:
Ju mer aktiv man är på forumet desto mindre reklam visas. Så skippa Facebookgrupperna och fokusera på det här forumet.
Exaxt
 
lärjungen
Jag använder appen och ser nästan ingen reklam alls, utom några enstaka på förstasidan och en mellan varje tråd. Men inget mellan inläggen i trådarna.
 
  • Gilla
Dan_Johansson och 1 till
  • Laddar…
Så, nu slipper jag reklamen i en vecka :)
 
Reklam?

Inget jag tänkt på förut dom som är inne och skriver smygreklam i trådar.
 
Smurf
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.