Köper man saker av lite bättre kvalitet?
Jag måste ha en kontaktor och ett bra digitalt kopplingsur och lägger gärna lite pengar på att köpa riktiga grejer från Hager, Siemens etc istället för DinLine.
De flesta sidor jag har Googlat mig in på säljer givetvis bara till företag och jag skulle helst vilja ta mig minst ett steg över prylarna på Clas Ohlson ::)
/mvh
 
http://www.elbutik.se/

Bra o seriös site. Jag har handlat där och är nöjd. Jag hade gjort en "felbeställning" det vill säga att produkterna jag hade köpt passade inte ihop med varandra - då ringer de upp, 20 minuter efter beställning, och frågar om jag verkligen ville beställa det jag just beställt. Efter att ha fått en del förklarat så ändrar jag min beställning - det tycker jag är bra service. :)
 
lastkaj skrev:
[länk]

Bra o seriös site. Jag har handlat där och är nöjd. Jag hade gjort en "felbeställning" det vill säga att produkterna jag hade köpt passade inte ihop med varandra - då ringer de upp, 20 minuter efter beställning, och frågar om jag verkligen ville beställa det jag just beställt. Efter att ha fått en del förklarat så ändrar jag min beställning - det tycker jag är bra service. :)
Tack för tipset alltså, bra länk med mycket godis :D
Verkar va sköna gubbar att ha och göra med när dom kör sån service - grymt!
 
Snart får vi se hur bra dom är på elbutik.... jag beställde grejjer på måndag förra veckan, fick hem ett stort paket på onsdagen. Då saknades tyvärr 5 trappbrytare.

Behövde ändå beställa mer saker så jag skrev i noteringen på beställningssidan att de hade missat mina trappbrytare men kunde slänga med dom i nästa paket.
Är det bra service så löser dom det på ett smidigt sätt.
Är dock svåra att få tag i per telefon.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.