8) Jag har läst om det på Internet, tycker också att det är häftigt. :D
 
Hejs, jag har varit där och det är verkligen häftigt. Lite kalt och ont om hus än så länge men om några år så....

Hejs
 
:surprised: :surprised: ......... det såg verkligen ut som ett fin-fint område, men det konstigaste tyckte jag var att det stod att det fanns med på listan över billiga byggprojekt, det såg då verkligen inte billigt ut :-/ men tydligen så går det att bygga både billigt och vackert, synd att inte fler upptäckt det, vad mycket fina bostadsområden det skulle kunna finnas då.

//Christina.
 
Charlie skrev:
Det märkliga är att så många arkiteker verkar såga alltihop, "kulisstad" "Ankeborg", etc. Men samtidigt är det ju så många som vill bo i en sån miljö.
Ska va´miiiniminimalistiskt just nu så "svansen viftar hunden" ;D ;D fast jag tyckte det såg trivsamt och mysigt ut :)

Men som sagt går det att bygga hus/områden med det utseendet och dessutom billigt så borde det gå att bygga "vadsomhelst" utan att allting, som nu, kostar skjortan ;)

//Christina.
 
Problemet i detta initialskede är att där inte finns tillräckligt många butiker och det är den stora svagheten. De flesta pendlar med pågatåget och det är inte roligt att släpa på dagsnödvändigheterna.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.