Så kul att få vinna!

Min rangordning.

1. iRobot
2. Xiaomi

Tack så mycket!
 
Hej vad kul:)

Då önskar jag

1. Miele
2. Irobot
3.xiaomi

God Jul!

Uppspelt som jag är glömde jag bort att tacka. Tack så mycket!
Och det är samma sak för mig med adressen, Höllviken fanns inte i listan.
 
Redigerat:
D
Vet tävlingen över men kanske hade funnits intresse med del av utlandsboende. Är nog inte enda som hade velat ha fastighet utomlands.
 
Woho! Supernöjd vinnare, även om jag inte hann önska ett märke så är jag supernöjd :)
 
Ny robotdammsugare packas upp ur kartongen. Vår nya familjemedlem har kommit!
 
  • Gilla
Maxwells demon och 1 till
  • Laddar…
Ni kommer inte bli besviken!
 
  • Gilla
G-83
  • Laddar…
Premiärturen går galant. Hundar och barn är något skeptiska, men jag är lyrisk. Se bara så grannt den tar kurvan runt dörren.

Och ja, nytt köksgolv står på att-göra-listan. Stora hunden gjorde slarvsylta av det när han kände sig instängd...

Återigen, tack för vinsten.
 
Nu har jag med fått vår fina vinst. Efter lite programmering så är den nu färdig för julstöket.
Ett stort tack och en riktigt god jul på er allihopa
 
  • Robotdammsugare Miele Scout RX2 laddas vid vägguttag på trägolv.
Jag vann!
Detta är nog första gången som jag vunnit något vettigt. Tyvärr spenderade jag tisdagen med att jobba 11 timmar istället för att läsa forumet, som jag uppenbarligen borde gjort istället... :worried: Jag såg inte slutet på den här tråden förrän igår kväll.

Som lök på jul-laxen så stämmer inte heller adressen i min profil. Det är säkert 10 år sedan jag flyttade därifrån. @Marlen Eskilsson , har ni skickat en robot till min adress?

@G-83 , Grattis till den robot jag skulle valt! :D

EDIT: Framför allt glädjer jag ju mig över att ni gillade min idé. Se till att anlita @Krilleman och de andra hjältarna ifrån "Vatten & Avlopp" och skriv ihop något så jag törs ge mig på att byta ut all vvs i stugan.

EDIT igen: En riktigt God Jul på er alla!
 
Redigerat:
  • Gilla
G-83
  • Laddar…
Vi skickade en Electrolux Pure i9 till adressen i din profil. Jag tror att posten inte lämnar ut den när det står fel namn, utan att vi kommer att få den i retur och kan skicka den rätt.
 
Jag ska åka dit och kika lite. Min gamla adress är i ett studentområde och det var inte ovanligt med post till någon tidigare hyresgäst. Kutym då var att lägga ut posten på en hylla i trapputgången. Eventuellt kan avin ligga där.

Ni råkar inte ha kvar eventuellt kollinummer? Då skulle jag kunna hämta ut paketet utan avin.
 
Annelie som har kollinumren är julledig och åter den 2 januari tyvärr.
 
Ingen avi vid min gamla adress och dom som bodde i lägenheten hade inte hört eller sett något. Antingen så får ni roboten i retur eller så ligger den kvar på utlämningsstället den 2a när Annelie är tillbaka. Jag håller tummarna!!
 
  • Gilla
Marlen Eskilsson
  • Laddar…
Tack för vinsten! Missade rangårdnings grejjen! Denna blir kanon fin!
 
  • Gilla
Marlen Eskilsson
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.