Jag har kollat på lite olika användare och det verkar som att för alla (?) som har följare så står det att man har en mer än vad som visas i listan. Jag själv har t ex 5 följare enligt min profil, men om jag kollar vilka det är så får jag bara upp en lista med 4 användare. Samma sak med t ex @Per Eskilsson som enligt profilen har 13 följare, men det är bara 12 i listan...
 
Redigerat:
Jag har en följare och det är ett namn i listan så för mig stämmer det.
 
Jag har inga följare, det kan väl inte vara rimligt?
 
  • Haha
Anna_H
  • Laddar…
Funktionen med följare är inte speciellt utbredd på detta forumet, det är ju inte Instagram direkt.
 
Stefan N Stefan N skrev:
Funktionen med följare är inte speciellt utbredd på detta forumet, det är ju inte Instagram direkt.
Lätt för dig att säga, som har oändligt fler följare än mig ... ;) :cool: :rofl:
 
Stefan N Stefan N skrev:
Funktionen med följare är inte speciellt utbredd på detta forumet, det är ju inte Instagram direkt.
Nä, men den ska ju ändå fungera... :thinking: Vilka är dina två följare?
 
Jag har samma fenomen, 5 följare men bara 4 i listan. Det kan inte vara så att man haft en följare som blivit blockad?
 
Har noterat samma sak, jag har tre följare men det är bara @Per Eskilsson som syns i listan. Hemliga beundrare är ju spännande :).
 
  • Gilla
pacman42
  • Laddar…
Anna_H Anna_H skrev:
Jag har samma fenomen, 5 följare men bara 4 i listan. Det kan inte vara så att man haft en följare som blivit blockad?
Det vore ju hemskt, då är 67% av mina följare blockade. Då är väl jag näst på tur :D
 
  • Wow
Anna_H
  • Laddar…
Jag känner mig förföljd... :rolleyes:
 
tommib
Skiljer två för mig också (9 vs 7 faktiska namn på listan).

Jag har för övrigt undrat lite över reaktionerna också. Ibland har jag fått känslan av att antalet reaktioner (summerat) har ökat mer än reaktionerna jag ser på listan i profilen.
 

Bästa svaret

Anna_H Anna_H skrev:
Det kan inte vara så att man haft en följare som blivit blockad?
Så är det. Bannade användare räknas som följare men syns inte i listan. Ska fixa så att dom inte räknas med!
 
  • Gilla
Per Eskilsson och 1 till
  • Laddar…
Dom kan ju räknas med, men visas som hemliga beundrare...
 
  • Gilla
mexitegel och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.