Skulle rean på harald-nyborg ta ny fart nu i dagarna? 50%?
 
Alfredo Alfredo skrev:
Bosch blå "slagborr" på Rusta!?

Vad tror ni om denna? Rätt otippat med blå Bosch på Rusta kan jag tycka. Verkar vara med L-Box. Någon slagborr är det väl ändå inte.

[länk]

[bild]

[bild]

Anar en hund begraven men kan inte riktigt sätta fingret på det...
Definitivt nya L-boxxen!
Hade jag varit i behov av laddare o batterier hade jag slagit till!
Bosch L-Boxx verktygslåda i butik med limited edition-etikett och kampanj-erbjudande.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
ceson och 1 till
  • Laddar…
Informationsskylt som informerar att produkten enbart finns vid kassan och inte på plats.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Man kan tycka att någon som gått ut grundskola kan få kladda på lapparna ..
 
  • Gilla
Hammarfall och 1 till
  • Laddar…
Vulcan61
N NoOne2k skrev:
Det är dock 1x2.0Ah mot 2x1.5Ah
Det tråkig är att maskinen inte är borstlös. Bör komma en uppföljare med ec motor
 
ullberg
Ang. Bosch GSR 18V-21 är det som @Lexington skiver mycket riktigt nya L-boxxen (132mm tror jag), maskinen är en mycket enkel borstad historia, mikroskopisk liten led för att lysa upp - men kändes ändå helt ok, 21/54 Nm så allt annat än ett monster. Batterierna (2,0 Ah) har laddindikator och laddaren tar även bosch 12/10,8 v batterier och har USB-utgång för laddning av exv mobil.

För det priset tycker jag det är mycket för pengarna - men om man tror att det är top of the line från Bosch man köper blir man säkert lite besviken...

/U
 
  • Gilla
ceson och 2 till
  • Laddar…
Jag var införstådd från första början att det är en enkel maskin men tycker ju att om jag köper så är det batterier och boxx maskinen följer ju liksom med på köpet. För ungefär samma pengar får jag en PSR1800 med två 1,5ah batterier då tycker jag att Rustas nog är ett bättre köp. :)
 
  • Gilla
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
Är inte det en gammal utgången snikmodell?
 
Mycket möjligt men till det priset och kvaliten på maskin så är priset grymt för en kap & gersåg för hemma fixaren som inte behöver ha en värsting modell.
 
Vad exakt är skillnaderna på den 800 sj och 800 sjl?
 
K Krukmakaren skrev:
Vad exakt är skillnaderna på den 800 sj och 800 sjl?

Starkare motor och djupare samt högre kap

Bättre designad helt enkelt.
 
K Krukmakaren skrev:
Vad exakt är skillnaderna på den 800 sj och 800 sjl?
Finns ingen GCM800 SJL, väl?

Däremot har det funnits både GCM8 S, SJ samt SJL.

GCM800 är smalare och saknar laser, en enklare såg. Men förmodligen ett ok pris.
 
  • Gilla
ceson
  • Laddar…
Ja nu är i blå serie GSM 8 sjl enklast, och nästa steg GSM 8 sde, som tex gerar åt båda hållen. 800 ser ganska förenklad ut, tex på anhållet och klingan. Jag skulle läsa på innan jag köpte. Det verkar ju gå en trend där proffsserierna ger ut hemmafixarverktyg som inte uppfyller samma standard, fast de var liknande design.
 
Vet inte om det är så bra pris. Köpte GSM 8 SJL för inte så mycket mer för ett tag sedan. Brukar bli bra pris med prismatch på bauhaus :)
 
  • Gilla
twoody
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.