Å nej, är vi tillbaks i det här träsket igen?
Sist kom ni ju fram till att alla hatade den här begränsningen och plockade bort det. Vad har fått er att försämra forumet igen?

Som jag sa sist, man blir enbart frustrerad när det är såhär. Googlar jag på mobilen är jag inte inloggad. Googlar jag från jobbdatorn är jag inte inloggad. Det enda det här leder till är att man i förlängningen kommer undvika klicka på länkar till byggahus från dessa ställen då det inte är ett alternativ att logga in från jobbet eller mobil. Logga in kan jag göra från desktopen där mitt lösenord är lagrat.
Väldigt tråkig förändring, hoppas ni tänker om igen..
 
  • Gilla
Maledictus
  • Laddar…
J
Samma visa igen...:(
På med Adblocker igen.
 
J johan_p skrev:
Å nej, är vi tillbaks i det här träsket igen?
Sist kom ni ju fram till att alla hatade den här begränsningen och plockade bort det. Vad har fått er att försämra forumet igen?

Som jag sa sist, man blir enbart frustrerad när det är såhär. Googlar jag på mobilen är jag inte inloggad. Googlar jag från jobbdatorn är jag inte inloggad. Det enda det här leder till är att man i förlängningen kommer undvika klicka på länkar till byggahus från dessa ställen då det inte är ett alternativ att logga in från jobbet eller mobil. Logga in kan jag göra från desktopen där mitt lösenord är lagrat.
Väldigt tråkig förändring, hoppas ni tänker om igen..
Kan du googla från "jobbdatorn" kan du väl logga in? Och likaså mobilen, BH funkar ju nästan bättre i mobilen nuförtiden, så jag fattar inte vad problemet är?

Kan ni inte skapa en grupp på Facebook där ni gnäller istället?
 
  • Gilla
yonna och 1 till
  • Laddar…
J johmi skrev:
Samma visa igen...:(

På med Adblocker igen.
Syns bilder när man är oinloggad om man använder adblocker?
 
J
Nej. Men varför sponsra med att läsa annonser när man inte får se något...
 
Dan_Johansson Dan_Johansson skrev:
Kan du googla från "jobbdatorn" kan du väl logga in? Och likaså mobilen, BH funkar ju nästan bättre i mobilen nuförtiden, så jag fattar inte vad problemet är?

Kan ni inte skapa en grupp på Facebook där ni gnäller istället?
Är det inte just i "Information & feedback" man faktiskt ska ge feedback och då m.a.o. "gnälla"?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.