Toalettstol monterad mycket nära väggen i ett hörn med vita kakelplattor och mörkt golv.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Tycker den står väldigt nära väggen. Kan vara modellen som vi bytte till? Blev arg och bad entrepenören fixa, men inser sedan att det förmodligen inte går eller hur?

Och när vi tittar på produktbilder för toan står den alltid lika nära väggen, så kanske är en modell-grej?
 
spelar det nån roll förutom städningens problematik? Det vore ju värre om röret vore så nära väggen att man helt sonika inte får dit toan. då kan man ju hålla sig för skratt.
 
Vad upplever du för nackdel med att den står nära väggen?
 
A AndersS skrev:
Vad upplever du för nackdel med att den står nära väggen?
Att det blir svårstädat bakom.
 
Drygt svar, men borde man inte välja en vägghängd om man vill ha lättstädat?

Men annars så tycker jag att det ser bra ut, snygg stol! ;)
 
Campar Campar skrev:
Drygt svar, men borde man inte välja en vägghängd om man vill ha lättstädat?

Men annars så tycker jag att det ser bra ut, snygg stol! ;)
Hatar vägghängda. Har det på jobbet och har man en rejäl nr2 sitter man strax på skitpappret. Nej tack.
 
M maximm skrev:
Hatar vägghängda. Har det på jobbet och har man en rejäl nr2 sitter man strax på skitpappret. Nej tack.
:crysmile:
 
M maximm skrev:
Hatar vägghängda. Har det på jobbet och har man en rejäl nr2 sitter man strax på skitpappret. Nej tack.
Haha ja va fan är det? Varför alltid så små?
Måste spola två gånger annars så är det kört. En gång innan tork sen efter
 
  • Gilla
maximm
  • Laddar…
G Ganescha skrev:
Haha ja va fan är det? Varför alltid så små?
Måste spola två gånger annars så är det kört. En gång innan tork sen efter
Exakt broder! Du talar sanningen.
 
Det man kan fundera på är om dom följt säker vatten och har minst 60 mm mellan rör och tätskikt.
Men det kan vara så att den stolen är tänkt att stå nära vägg.
 
Vad jag ser så är det där en Ifö Art Spira, och den är konstruerad sådär, googla och kika på bilder.
 
Jag tycker dock den verkar vara lite för nära väggen där dörren är. Hatar när det är trångt åt något håll så man inte får plats med sin "man spread" ordentligt.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.