åhhh....hm..vart skall jag ha det :p..

Ingen erfarenhet av det men det var riktigt fint. Det står att det är omslipningsbart 1-2 ggr. Då måste det väl vara ok? eller likvärdigt som laminatgolv som då inte går att slipa..sämre kan det ju inte vara?men det var häftigt!
 
Ajdå ingen med erfarenheter av BALK, då blir man väl först i sverige att testa detta golvsystem då :)
 
Glöm bara inte att dela med dig av dina synpunkter och erfarenheter efter pilottestet :)
 
precis ;)..
 
Hur går det med Ikea-golvet Balk? Någon som har erfarenhter att dela med sig av?
 
Ingen som testat det?
 
E
Vi var sugna på Balk i ek men det var slut, ringde då kundtjänst för att höra när nytt skulle komma in. Fick till svar att tillverkningen för tillfället låg nere (frågade ej varför) och nytt skulle komma in tidigast månadsskiftet mars/april.

Så nu blir det ett billigare laminat i sovrummet och sen får vi se om vi så småningom byter till balk för det såg ju trevligt ut.
 
Nu har även månadsskiftet mars/april passerat, är det någon som har lagt in detta golv och kan ge en utvärdering?

Priset tilltalar ju onekligen.
 
jag har inte provat, men varit sugen på det!
tyvärr så såg jag vissa bristningar i faneret på Ikeas egna utställning
så då kallnade intresset :'(
kollar man noga på golvet i deras utställning ( JÖNKÖPING ) så verkar det vara ett riktigt skitgolv!
"men dom kanske har bytt"
 
Jag såg brister i balk på kungens kurvas golv-vägg, så det blev ett laminatsskeppsgolv istället även om jag tyckte balk var ursnyggt där det inte var sprucket.

Sedan har de ju haft enorma leveransproblem, BALK finns bara hemma en vecka sedan tar det 10 veckor innan de får in nästa sats.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.