Håller på att renovera i vårt nya hus och har tagit bort en bård som suttit upp mot taket. Där prickarna är har bården släppt från väggen och haft som en ficka. Skulle gissa på att bården suttit iaf 10 år. Jag tror själv på bajs.. Men från vad?
(oklart vilket forum jag bör placera detta i)
 
  • Vägg med rester och smuts där en bård har tagits bort, möjliga spillningar synliga.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Vägg med borttagen bård uppvisar svarta prickar mot taket ovanför barnrumstapet med nalledesign.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Tack snälla! Ska se om de vet!
 
Spindelbajs gissar jag på, ed tanke på glipan uppe i taket.
 
Det enda liknande bajset jag sett är från tvestjärtar, och de kommer ju gärna in på vintern. Men tror inte de skulle bo så högt?
 
S sandos skrev:
Det enda liknande bajset jag sett är från tvestjärtar, och de kommer ju gärna in på vintern. Men tror inte de skulle bo så högt?
Jag bestämde mig för att det var spindelbajs då jag inte kom fram till något vettigt. Haha. Ringer Anticimex om jag hittar något nytt! Tack för svar.
 
Anna_H Anna_H skrev:
Spindelbajs gissar jag på, ed tanke på glipan uppe i taket.
Jo jag bestämde mig för det i brist på andra förslag, haha. Det satt taklist över, men antar att den kommit ut ändå.
 
Staffans2000
Om det är spindlar skall du vara rädd om dom. De är rovdjur som äter upp allehanda små gynnare som kan ställa till det för dig.
 
  • Gilla
Anna_H
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.