Status
Tråden går ej att kommentera.
F F.L skrev:
Får vi be topp-10 antal inlägg komma in och berätta hur deras dagar ser ut( och nätter)
Vilka är "topp-10" ?
 
F F.L skrev:
Får vi be topp-10 antal inlägg komma in och berätta hur deras dagar ser ut( och nätter)
Av ren nyfikenhet, kan du inte berätta om dig själv, ditt liv, din privatekonomi och varför du är intresserad av detsamma hos folk som är aktiva på ett forum?

Som tidigare sajtägare till landets största forum inom ett annat område kan jag berätta att den lilla klick, ca 1-2%, som är mest aktiva på ett forum, är mycket viktiga för sajtens fortlevnad. De står för mycket gratisjobb, håller igång diskussioner, upptäcker fel, kamratuppfostrar nya vildhästar mm. Det släcker kanske inte dun nyfikenhet i din fråga, men jag tror svaret är enkelt - man har hittat ett starkt intresse i ämnet och koncentrerar sig till en webbplats istället för många sociala medier mm.
 
  • Gilla
Tokslut och 3 till
  • Laddar…
Äh, självklart är man i en ålder så man själv bestämmer över sin tid och ekonomiskt oberoende.
Sedan var frågan hur "ser dagarna ut".
Tja, tycker om att går upp runt 6 tiden, helst före, på morgonen.
Sedan ska det drickas god morgonkaffe och läsa lite vad som händer i världen och på Byggahus.
Idag ska det fortsättas med med målning av tak och då behövs paus ibland och läsa lite vad som händer i världen och på Byggahus.
Något att äta mitt på dagen, då kan man ju läsa lite vad som händer i världen och på Byggahus.
Sedan en fika på eftermiddagen, undrar vad som händer i världen och Byggahus?
Har mörknat ute och dagens pyssel är avslutade, skönt att kunna sätta sig framför en brasa och läsa vad som hänt i världen och på Byggahus, för det händer mycket och alltid något nytt intressant.
Inget bra på TV ikväll, inget speciellt som hänt ytterligare i världen men många nya inlägg på Byggahusforumet.
Och är det något bra på en reklamkanal får man ju 15-20min/tim att se vad som händer i världen och på Byggahusforumet.
Och så drar sig klockan fram emot 22-23 på kvällen, nu är det natlvila och en god bok men bryr mig inte om vad som händer i världen och Byggahusforumet så här sent.
Någon nämnde facebook, har inte förstått syfte med egen litteratur om ansiktslyft så den har jag aldrig använt.:thinking:

Glömde frågan, men var den hur man fick tid att skriva inlägg på Byggahus?
Tja, nu har jag bevisat min egen dumhet att lägga 10 min att besvara en otroligt dum fråga om vad jag använder min tid till, bara för att någon anser att andra gör flera inlägg än vad "man" själv kanske gör eller "har tid med".:D
 
  • Gilla
Maria T och 9 till
  • Laddar…
F F.L skrev:
Får vi be topp-10 antal inlägg komma in och berätta hur deras dagar ser ut( och nätter)
Jag tycker att du själv kan gå in på deras profiler och kolla hur länge de har varit med.
Sedan är det dags att förklara vad din agenda är.
Du framstår nämligen som rätt otrevlig.
 
  • Gilla
Maria T och 5 till
  • Laddar…
Synnerligen otrevlig och inget att ödsla sin tid med. Jag stänger tråden.
 
  • Gilla
xdigger och 13 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.