11 av 12, var förvånad själv att jag kunde så mycket.
Utan att ha sett Grand Designs, och har ju knappt tittat på Arga Snickaren eller Ernst :cool:
 
  • Gilla
Hyltran från Veglemyren och 1 till
  • Laddar…
Min affärsengelska är tydligen rostig: Tender var det enda jag missade.
 
  • Gilla
Patrik440 och 1 till
  • Laddar…
A
12/12. Nog det första på BH som jag sätter full pott på! :D :D:beer:
 
  • Gilla
Marlen Eskilsson
  • Laddar…
12/12, tittat på för mycket engelskspråkiga program om husbyggen och husrenoveringar...
 
  • Gilla
Marlen Eskilsson
  • Laddar…
Du fick 12 av 12 möjliga. Du klarade dig bättre än 337 personer (86%) av de 391 som gjort quizet. ^_^woho första fullpottarn :D
 
  • Gilla
Marlen Eskilsson
  • Laddar…
Du fick 12 av 12 möjliga. Du klarade dig bättre än 419 personer (86%) av de 484 som gjort quizet.

Fattas bara annat eftersom jag har engelska som förstaspråk... fast jag måste erkänna att jag inte kände till ordet ”casement” innan, utan fick köra med uteslutningsmetoden. Nåja, man lär sig något nytt varje dag.
 
  • Gilla
Marlen Eskilsson och 2 till
  • Laddar…
Huvudbrytaren Asgarvad skrev:
Min affärsengelska är tydligen rostig: Tender var det enda jag missade.
Ditto!
 
  • Gilla
Marlen Eskilsson
  • Laddar…
Mikael_L
8/12, så jag var rätt medioker på byggtermer på engelska. :geek:
 
  • Gilla
Marlen Eskilsson
  • Laddar…
Tja 11 av12 är rätt OK. Jag missade "offert" som i min värld (verksatdsbranschen) heter "offer".
 
  • Gilla
Patrik440
  • Laddar…
ricebridge ricebridge skrev:
Du fick 12 av 12 möjliga. Du klarade dig bättre än 419 personer (86%) av de 484 som gjort quizet.

Fattas bara annat eftersom jag har engelska som förstaspråk... fast jag måste erkänna att jag inte kände till ordet ”casement” innan, utan fick köra med uteslutningsmetoden. Nåja, man lär sig något nytt varje dag.
Jag har ett amerikansk 3D-program som jag modellerar upp mina och andras hus i. Därför är jag skolad i många termer.
 
  • Gilla
Marlen Eskilsson
  • Laddar…
12/12 känns bra. Jobbade en sommar på aritektkontor i USA vilket jag hade nytta av. Det var bara ett uttryck "crawl-space", som jag inte hört förut.
 
  • Gilla
Marlen Eskilsson
  • Laddar…
12/12.... något ska väl ha fastnat när man bott i England... :D
 
  • Gilla
Marlen Eskilsson
  • Laddar…
Alla rätt! Youtube har gett något! ;)
 
  • Gilla
Marlen Eskilsson
  • Laddar…
Fan, skulle fått 12/12 men jag tryckte fel svar på sista frågan, men då man väl tryckt fel så accepterades svaret. Liiite störande.
 
  • Gilla
Marlen Eskilsson
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.