frågan är? Finns det bra brandvarnare som inte drar så mycket batterier? Min,vår erfarenhet är att man byter batterier ca var 8e månad. Köper man sk 10 års batterier så håller de kanske några år. Vi har just nu 6 st Housegard, med trådlös ihopkoppling. Och det är känns det alltid är någon brandvarnare som larmar pga dåligt batteri.
 
Det är absolut inte min uppfattning. Batterierna håller rejält länge i mina varnare.
Kanske inte 10 år, men kanske 4-5 år i alla fall

Köpte två av Nexas senaste trådlösa modell, bra är att de drivs med AA-batterier. Lägre pris än dyra 9 V-batterier.
 
I samband med invigning av nytt Bauhaus - varuhus i närheten, köptes 3 dubbelparkera med Nexa-brandvarnare med bara AA-batterier, 60 % av normal priset. Stort tack för informationen.

Får se hur ofta batteri måste bytas..
 
trähandtag trähandtag skrev:
I samband med invigning av nytt Bauhaus - varuhus i närheten, köptes 3 dubbelparkera med Nexa-brandvarnare med bara AA-batterier, 60 % av normal priset. Stort tack för informationen.

Får se hur ofta batteri måste bytas..
Du har inget reklamblad eller liknande för detta pris? =)
 
Vi fick ett reklamblad i brevlådan och jag hittade inget digitalt, om det var frågan?

ANM: skrev föregående inlägg i IPad och tydligen finns inget ord för dubbelpaket, så den bytte det till dubbelparkera????
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.