Såg att nya bauhausbutiken på stora bernstorp öppnar idag. Brukar ju vara lite deals då men har inte fått något reklamblad om det (eller så har tjejen hunnit sortera bort det) Någon som fått något reklamblad med eller som redan hunnit vara där?
 
O olofh skrev:
Såg att nya bauhausbutiken på stora bernstorp öppnar idag. Brukar ju vara lite deals då men har inte fått något reklamblad om det (eller så har tjejen hunnit sortera bort det) Någon som fått något reklamblad med eller som redan hunnit vara där?
Jag har också hållit utkik men tyvärr inte sett något.

Mvh

Micke
 
A
P Pyromanapa skrev:
Jag har också hållit utkik men tyvärr inte sett något.

Mvh

Micke
Metro hade något såg jag i morse. Har dock ingen tidning i närheten...
 
Jag fick ett reklamblad i brevlådan igår. Var på några sidor med en hel del kampanjer.
 
mathiash77 skrev:
Metro hade något såg jag i morse. Har dock ingen tidning i närheten...
Ha! När du skrev det såg jag en Sydsvenskan framför mig, och vad var det på baksidan...
 
  • Reklam för invigning med erbjudanden på badrumsprodukter hos Bauhaus.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
olofh och 1 till
  • Laddar…
A
P Pyromanapa skrev:
Ha! När du skrev det såg jag en Sydsvenskan framför mig, och vad var det på baksidan...

Det var annat i Metro. Någon Bosch professional skruvdragare såg jag....
 
pax bora, någon som på rak arm vet vad som skiljer den mot calima?
 
O olofh skrev:
pax bora, någon som på rak arm vet vad som skiljer den mot calima?
Samma lika. Bara bauhaus som döp om sina till eget namn. Funkar kanon har två st
 
putte22 putte22 skrev:
Samma lika. Bara bauhaus som döp om sina till eget namn. Funkar kanon har två st
För att slippa prisgaranti...?
 
O olofh skrev:
För att slippa prisgaranti...?
Nja dom har alltid iaf varit billigare på den. Jag fick till svar att dom ville ha ett eget namn på den.
 
Fanns en hel del bra deals.

Bland annat brandpaketet från nexa för 399.

6999kr för bosch kombokit 18v får enligt mig anses vara ett väldigt bra pris som jag själv blev sugen på men sket i :crysmile:

Sen var det 25% på hela Schneiders sortiment så passa på att köpa lite vägguttag till kommande projekt (y)
 
Låg i brevlådan när jag kom hem. Absolut ett par bra deals men inget som var dealbreaker för mig så åkte inte dit. Skulle varit brandpaketet då, en släckare till hade väl inte skadat den dagen det skiter sig
 
Inga planer för inköp men blev lite nyfiken om deras prisgaranti funkar mot sina egna butiker? Skulle jag mao kunna gå in i vilken annan Bauhaus-butik som helst och vifta med denna och få samma pris -12% på samma vara?? Bara en tanke...
 
  • Haha
13th Marine
  • Laddar…
Onsalakorven andr.ljung skrev:
Inga planer för inköp men blev lite nyfiken om deras prisgaranti funkar mot sina egna butiker? Skulle jag mao kunna gå in i vilken annan Bauhaus-butik som helst och vifta med denna och få samma pris -12% på samma vara?? Bara en tanke...

Om det ändå vore så väl! Deras garanti om jag inte missminner mig helt gäller på fysiska butiker men inte mot dem själva.
Så var det iaf när jag köpte duschblandaren till vårat badrum, i Sverige tog bauhaus 10995kr o i Tyskland (där jag även handlade den) gav jag ca 6700 skr.

Sånna grejer fungerar nog bara att göra i amerikat :crysmile:
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.