Om det är tex ett dödsbo som säljer kan jag förstå att de bara vill sälja i klump. Ofta sätts priset därefter och den som inte behöver allt kan (om det finns möjlighet att mellanlagra) i slutänden få det som önskas nästan gratis när allt överflöd sålts.
 
  • Gilla
Immobil
  • Laddar…
De 3-4 ggr jag råkat ut för fenomenet har det inte varit frågan om dödsbo men absolut då finns de en god anledning
 
  • Gilla
Magnus Larsson
  • Laddar…
Det var bara ett exempel med dödsbo. Liknande press har man om man flyttar från verkstaden tex om man säljer en fastighet.
 
Är det tidspress det handlar om, ser jag ännu mindre anledningen att sälja allt tillsammans om det då inte är ett mycket fördelaktigt pris.

Men mer praktiskt, visst
 
Redigerat:
Känns som ett bra pris :)
 
  • Grön och gul Kity 439 rikthyvel som säljs för 800 kr, synlig i en verkstadsmiljö.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Tyvärr alldeles för långt bort. :cry:
 
Immobil Immobil skrev:
Tyvärr alldeles för långt bort. :cry:
Det håller jag med om :D
 
Bor man i närheten så pass på :)
 
  • Klyv- och justersåg i verkstadsmiljö annonserad för försäljning.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
E ___EM skrev:
Bor man i närheten så pass på :)
Aning för långt bort från de småländska skogarna :crysmile:
 
P Pappa1986 skrev:
Aning för långt bort från de småländska skogarna :crysmile:
Nu är du bara så där skånskt ekonomiskt ;)
 
Äh åk bara. Och när du ändå åker så kan du ju ta med den här för att fylla ut släpet och få lite bakvikt ;)(y)
 
  • En grön rikt och planhyvel märkt "SWEDEN" med priset 4 500 kr, till försäljning.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
:crysmile: hmm vi ska ju på en sverigeresa med husbil till sommaren, frågan är hur glad tanten blir. "Ska bara svänga inom här en liten snabbis :crysmile::D
 
Snabbisen gillar hon säkert, men det övriga...
 
  • Gilla
  • Haha
useless och 4 till
  • Laddar…
Har du närmare till Alingsås kan du fynda en INCA för ynca :D 700 pickadoller! Då ingår planhyvlingstillsats!
 
  • En hyvel och spånsug i ett garage och en svets för försäljning på en annonssida.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
E ___EM skrev:
Har du närmare till Alingsås kan du fynda en INCA för ynca :D 700 pickadoller! Då ingår planhyvlingstillsats!
Inte en sån duktig förhandlare?
"Inca rikt och plan hyvel med rejäl 3-fasmotor, hyvelbredd 220mm, nya skär medföljer kostar 2-300:- att köpa, Pris 700:-"
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.