Tre små prickarna i högra nedre hörnet.
 
De tre små prickarna har försvunnit för mig. Jag vet inte om det är fel på sidan, eller om det är min arbetsgivares webcache som har fått nåt fel...
Man får flytta runt musen där man tror att prickarna ska vara så ser man när pekaren ändras.
 
  • Gilla
BirgitS
  • Laddar…
Finns för mig i alla fall.
 
useless useless skrev:
De tre små prickarna har försvunnit för mig. Jag vet inte om det är fel på sidan, eller om det är min arbetsgivares webcache som har fått nåt fel...
Man får flytta runt musen där man tror att prickarna ska vara så ser man när pekaren ändras.
Har inte lyckats reproducera felet i firefox, chrome eller edge. Vilken webbläsare använder du? Och fungerar det nu? (gjorde en ändring som jag tror skulle kunna vara problemet)
 
Jag använder FF. Jag testade att logga in i IE istället och då ser jag prickarna. Har testat att rensa cachen och laddat om sidan hårt, men FF vill inte visa dom...
 
BirgitS
Jag har också FF (dator) och har inte sett de tre prickarna den här veckan utan får söka mig fram som useless skrev i inlägg 3.

likaså verkar det saknas något till höger om pricken med första bokstaven i ens namn längst upp till höger.
 
useless useless skrev:
Jag använder FF. Jag testade att logga in i IE istället och då ser jag prickarna. Har testat att rensa cachen och laddat om sidan hårt, men FF vill inte visa dom...
Samma här typ. Funkar med Chrome ej med FF. IE vet jag inte vad det är. ;)

FF:
Skärmdump av ett diskussionsinlägg på ett forum om bygg och renovering.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Chrome:
Skärmdump av ett foruminlägg om byggprojekt och dimmerproblem i webbläsarna Chrome och Firefox.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
BirgitS
cnils cnils skrev:
Och fungerar det nu? (gjorde en ändring som jag tror skulle kunna vara problemet)
Tog fram en till tråd och det saknas i den också.
 
BirgitS BirgitS skrev:
Tog fram en till tråd och det saknas i den också.
Nej det fungerar fortfarande inte i Firefox för mig.

Skärmdump av ett foruminlägg där användaren BirgitS rapporterar ett problem med Firefox.
 
Installerade en gammal version av Firefox och gjorde ett nytt försök att fixa. Fungerar det bättre nu?
 
  • Gilla
Per Eskilsson och 2 till
  • Laddar…
Ja, nu ser jag både de tre prickarna och de tre strecken bredvid min avatar längst upp till höger på sidan. (y)
 
  • Gilla
Per Eskilsson och 1 till
  • Laddar…
BirgitS
cnils cnils skrev:
Installerade en gammal version av Firefox och gjorde ett nytt försök att fixa. Fungerar det bättre nu?
Japp, tänkte inte på att jag ju har FF ESR.
 
cnils cnils skrev:
Installerade en gammal version av Firefox och gjorde ett nytt försök att fixa. Fungerar det bättre nu?
(y)
 
useless useless skrev:
De tre små prickarna har försvunnit för mig. Jag vet inte om det är fel på sidan, eller om det är min arbetsgivares webcache som har fått nåt fel...
Han kanske tycker att du skall jobba nu när du ändå är på jobbet ;)

Skärmdump av ett diskussionsinlägg på ett forum med användarkommentarer och en avatar föreställande Mario.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Funkar utmärkt. Firefox.
 
  • Gilla
Nyfniken
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.