Känns det här som ett vettigt pris?
 
  • Begagnad snickerimaskin Luna w59 i ett garage, prissatt till 17 000 kr.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Mkt prisvärt!

Pelarborrmaskin och slipmaskin till salu för 2500 SEK, placerade i en verkstad.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Daniel_N Daniel_N skrev:
Väldigt stor och billig tallriksputs: [länk]
Var det bara jag som tyckte säljaren hade ett intressant namn :)
 
O OverAndOut skrev:
Köpte själv en modernare och variant av samma maskin i bättre skick för ungefär de pengarna [länk]. Dock kunde jag ine hämta själv så frakt fick jag lägga till. Jag fick inte med tappsläde, hjulsats och långhålsborr. Dock ser jag inte anhållet till rikthyveln?

I övrigt en bra och välbyggd maskin.
Den du köpte ser trevlig ut, snyggt med plåtarna som du fixade. Jag känner själv att priset är i överkant. Att det ligger kvar sågspån säger mig att det inte är världens största pedant som säljer :)
 
Är nog en mycket bra hobbysåg..
 
  • Grön och silverfärgad bordscirkelsåg modell Ejca cs250 på ett verkstadsutrymme.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Köp
 
  • Bandsåg EJKA till salu i en verkstadsmiljö med en prislapp på 1 500 kr.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
E ___EM skrev:
Köp
Och varför ska det vara så långt bort för?
Är ute efter ett kap men kan ju inte åka 40 mil enkel resa.:cool:
 
Kan å kan?
Jag brukar låna ett släp av bekant eller jobbet. Dra på en thermos kaffe och ge mig av tidigt i gryningen :D(y)
 
  • Gilla
Pappa1986
  • Laddar…
E Emil Br skrev:
Känns det här som ett vettigt pris?
Jag var av en händelse och tittade på den i måndags. Anhållen finns med, men den är lite dåligt efterhållen inne i hyveln och den har blivit sprejmålad någon gång utan att varit särskilt bra maskad. Fanns bud på 15k då redan. Instruktionsboken var uttömmande men den saknade papper om den bytta kontrollpanelen. Säljaren är inte brukaren utan svärsonen (om jag minns rätt) då det vart en fd ingenjör på saab som satt i rullstol på slutet och hantverkade med den. Men ja, lite dammsugning och 5.56/wd40 hade gjort stor skillnad.
 
Redigerat:
K knipo skrev:
Har ingen aning om det är bra maskiner eller bra pris.
Men vill man ha en komplett snickarverkstad så är det kanske ett fynd?
[bild]
Tråkigt att man måste köpa hela paketet. Men ett fynd för den som kan. Det ingår ju även en "spånavsugare", se bild 6. :surprised:
 
Har lite svårt att förstå såna där ”köp allt eller inget” och som vägrar vika en tum på det. Måste va inni hel**** mkt svårare att hitta en köpare som vill ha precis allt det just han/hon säljer. Speciellt eftersom det ofta handlar om summor uppåt 30-40.000:-

Galet.
 
K knipo skrev:
Har ingen aning om det är bra maskiner eller bra pris.
Men vill man ha en komplett snickarverkstad så är det kanske ett fynd?

[länk]

[bild]
Jag tycker inte det är något fynd. Hyveln är OK och brukar väl gå för 3-5k på blocket men resten av de större maskinerna går det att fynda billigare och bättre alternativ allt som oftast. Den Dewaltbandsågen har väl rätt dåligt rykte, svarvar av den modellen slänger dom efter en på blocket, Tormeken är inte på bild men behöver den ny sten och jiggar är det en dyrköpt historia, remväxlade borrmaskinen är väl värd nån 1000-lapp och spånsugen vet jag inte så mycket om men verkar bara vara på 750W. Återstår lite handhållna elmaskiner av halvt okänd typ
 
Redigerat:
  • Gilla
big mike och 2 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.