X. Att du handlar för 499 kr
Frun och jag har varit ett par i 25år och knivlådan i köket har väl 25 olika knivar.
Vi har en salig blandning av första Ikea start set knivar till faktiskt någon bra kniv.
Vi har diskuterat att kanske köpa något nytt knivset som kan stå framme i det nya köket och inte är en livsfara att skära med.
Sen får man en 80cm låda att fylla med något nytt i köket.
Sen har vi faktiskt en gammal vattenkokare som har varit fantastisk från just Porsche.
 
X. Att du handlar för 499 kr

Det är ju alltid roligare att "jobba" när man har bra verktyg, men tyvärr har vi inte kommit så långt ännu så att vi kunnat unna oss ett kvalitets-set med köksknivar. Det skulle vara väldigt kul att få lägga vantarna på dessa fina knivar.
 
Svar X

Till en fantastisk pappa som älskar allt från att hacka till att flambera, som utsökta måltider ständigt oss servera. Skäm bort honom med nyslipat av bästa sort, med samma namn som hans drömbil som går ruskigt fort. Han laddar för sitt 50-årskalas, där det likt Emils julfest kan bli taberas! Hoppas nu få överraska med knivsetet som present, så hans födelsedag blir det bästa som hänt!
 
Svar X

Knivarna ser väldigt obekväma ut men för all del, bevisa att jag har fel genom att skicka dem till mig.
 
Stort grattis till vinsten Mr9. Vilken kreativ och rolig motivering i detta tuffa startfält med massor av bra motiveringar! Vi hoppas att din älskling uppskattar din matlagning och hur du för dig i köket :D. Grattis igen!

Motivering: Många drömmer om en Porsche i garaget men min dröm är 4 i köket istället. Vägen till mannens hjärta går genom magen sägs det men en man med rejäla redskap i köket som hanteras med stil brukar också gå hem för kvinnan. Så låt mig få visa min knivföring i köket för min älskling med denna lådas innehåll. Går det åt pipan så får jag väl ragga en ny med repliken ”-Jag har 4st Porschar hemma”
 
  • Gilla
Matzeball och 5 till
  • Laddar…
Elina Blom Westergren Elina Blom Westergren skrev:
Vinn exklusivt knivset designat av F.A Porsche

[bild]

Veckans vinnare tar hem ett riktigt lyxigt designerset knivar till sitt kök. Den invigde lär glädjas åt att det är japanskt 301-stål i bladen. Knivarna är designade av F.A. Porsche och tävlingen körs tillsammans med Knivshop.se. I setet ingår totalt fyra modeller: Kockkniv, 20 cm blad, grönsakskniv, 14 cm blad, brödkniv, 21 cm blad, skalkniv, 8 cm blad.

Totalt värde cirka: 3 650 kronor

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.

Fråga: Vad krävs för att man ska uppnå gratis frakt hos Knivshop.se?
Svaret hittar du här: www.knivshop.se

TÄVLINGS SVAR X
Köp för minst 499:-
Folk säger att jag kanske inte är vassaste kniven i lådan så med dessa ska dom få se....
Lena


1. Att du handlar för 399 kr
X. Att du handlar för 499 kr
2. Att du handlar för 599 kr

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredag 2 november.

OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås före fredagen 2 veckor efter det att den dragits.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

Vinsten skickas till vinnaren direkt från Knivshop.se. Meddela i den här tråden när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.

Vi tackar Knivshop.se för att de sponsrar den här tävlingen.
 
Svar X.

Det är utan tvekan de snyggaste knivarna jag sett. Är de lika vassa som de är snygga så blir matlagningen en fröjd om man vinner dessa!
 
X. Älskar att lägga mat och då är bra knivar en nödvändighet. Porsches knivar är de bästa!

Veckans vinnare tar hem ett riktigt lyxigt designerset knivar till sitt kök. Den invigde lär glädjas åt att det är japanskt 301-stål i bladen. Knivarna är designade av F.A. Porsche och tävlingen körs tillsammans med Knivshop.se. I setet ingår totalt fyra modeller: Kockkniv, 20 cm blad, grönsakskniv, 14 cm blad, brödkniv, 21 cm blad, skalkniv, 8 cm blad.

Totalt värde cirka: 3 650 kronor

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.

Fråga: Vad krävs för att man ska uppnå gratis frakt hos Knivshop.se?
Svaret hittar du här: www.knivshop.se

1. Att du handlar för 399 kr
X. Att du handlar för 499 kr
2. Att du handlar för 599 kr

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredag 2 november.

OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås före fredagen 2 veckor efter det att den dragits.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

Vinsten skickas till vinnaren direkt från Knivshop.se. Meddela i den här tråden när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.

Vi tackar Knivshop.se för att de sponsrar den här tävlingen.[/QUOTE]
 
Matzeball
svar X
En porsche som alla har råd med. Jag har alltid velat ha en porsche.
 
Jag har redan för många av dessa knivarna (ärvde en full förvaringsväska) så jag lät bli tävlingen. Men! Det är inte några Porsche-knivar. Det är Chroma 301... Visserligen "design by F.A. Porsche" men rätt ska vara rätt. ;)
 
  • Gilla
Mr9
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.