MultiMan
Sedan 3-5 dagar så är något trasigt nertill på sidorna, bifogar bild. Vore fint om det gick att fixa till.

Skadad digital termostat som visar inomhustemperatur och fuktighet, med synliga skador nertill på sidorna.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
I lördags började vi visa upp matchat innehåll under forumtrådar men tydligen så funkade det bara under den första forumtråden i infinite scroll.

Tack för buggrapporten. Nu ska det fungera bättre.
 
MultiMan
Felet är oförändrat för mig iaf.
 
På alla sidor? Även under första tråden som laddas in? Kör du infinite scroll?
 
MultiMan
Ja. Jag kör infinite scroll. Skärmdump av ett användarinlägg i ett forum med diskussion om infinite scroll.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
MultiMan
Kan man stänga av matchade annonser? För jag vill verkligen inte ha annonsen från skojarna på "vi köper din bil"
 
MultiMan MultiManOriginal skrev:
@Per Eskilsson Hur går det? Samma problem fortfarande.
Hmm.. det funkar för mig, någon annan som det inte funkar för?
 
13th Marine 13th Marine skrev:
Kan man stänga av matchade annonser? För jag vill verkligen inte ha annonsen från skojarna på "vi köper din bil"
Vet inte vilken ”vi köper din bil”-annons du menar. Vi får ju alla se olika annonser numera bland annat beroende på vårt tidigare surfbeteende men också beroende på våra intressen. Du kan ibland klicka på den lilla ”triangeln” uppe i annonsens högra hörn och inaktivera annonsen. Du kan också be t ex Google att inte förse dig med matchade annonser. Annonserna kommer då bli mer generella.
 
  • Gilla
13th Marine
  • Laddar…
För några dagar sedan var alla reklamfält för mig "vi köper din bil", troligtvis för att jag funderar på ny bil.

Fast det kanske inte var samma sak som matchat innehåll?
 
Vi har både ”matchande innehåll” och ”matchande annonser”. Min upplevelse är att kvinnor är mer positiva till matchande annonser (t ex köpförslag på kläder) än män (t ex vi köper din bil), men jag har ingen fakta som styrker min tes. Nackdelen med matchande annonser är att de fortsätter att visas upp även efter intresset minskat.
 
Det farliga är när frun surfat kläder på ens dator.

Eller som när frun surfade badkläder till sig på den gemensamma surfplattan som är inloggad mot mitt Googlekonto, helt plötsligt bestod alla annonsen av kvinnor i badkläder.
 
  • Gilla
Per Eskilsson
  • Laddar…
V
13th Marine 13th Marine skrev:
Det farliga är när frun surfat kläder på ens dator.

Eller som när frun surfade badkläder till sig på den gemensamma surfplattan som är inloggad mot mitt Googlekonto, helt plötsligt bestod alla annonsen av kvinnor i badkläder.
Nu blir jag avundsjuk,det finns väl sämre att titta på.
 
  • Gilla
Nötegårdsgubben
  • Laddar…
Efter att ha anmält fem viköperdinbil-annonser som olämpliga så valde jag istället "jag har sett annonsen många gånger" två gånger och nu kanske det verkar ha gjort någon nytta.
 
Bra gjort, ingen vill se samma annons för många gånger. Det blir tråkigt, uttjatat och ointressant.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.