nino nino skrev:
Var hittar man en motor då?
Kolla bosch hemsida, de har en webshop för reservdelar med utförliga sprängskisser.
 
Jula har kampanj på en Bordsåg scheppach HS81S 800:-
Någon som provat den? Ska ha den för lite enklare huspyssel och känns ok för pengarna.
 
hsd
Nästan halva priset
Den duger till hobbyanvändning men inte om man ska bygga ett helt hus
 
  • Gilla
Joe Bräck
  • Laddar…
Eller om du ska bygga coola jiggar. Läs recensionen på Jula (2/5) med bra kapning men dåliga styrskenor.
 
J Joe Bräck skrev:
Jula har kampanj på en Bordsåg scheppach HS81S 800:-
Någon som provat den? Ska ha den för lite enklare huspyssel och känns ok för pengarna.
J Joe Bräck skrev:
Jula har kampanj på en Bordsåg scheppach HS81S 800:-
Någon som provat den? Ska ha den för lite enklare huspyssel och känns ok för pengarna.
Det är som vanligt - pay peanuts, ger monkeys. Jag har slutat köpa kinaprylar, det är så jäkla störigt när allt strular.
 
  • Gilla
Masses och 3 till
  • Laddar…
jag behöver nya batterin till min makita 18v LXT serie.

jag har 2st 3ah batterier nu, skulle gärna ha 2 till, och kanske 4 eller 5ah

brukar finnas kit där batterierna följer med, tips på prisvärt kit är alltså det jag eftersöker =)

vet egentligen inte vad jag vill ha då jag har maskiner så jag klarar mig, eventuellt en tigersåg kanske eller en sticksåg. (kaffebryggare eller skottkärra behöver jag inte)
 
Har du inget speciellt behov är det väl enklast att köpa lösa batterier. Lösa batterier brukar vara rätt prisvärda. Eller är du ute efter en till laddare också?
 
Brukar komma ok deals på black friday om du kan vänta. Speciellt nu när Amazon.de ändrat så Sverige har gratis frakt om man handlar över 39 Euro.
 
dof dof skrev:
Har du inget speciellt behov är det väl enklast att köpa lösa batterier. Lösa batterier brukar vara rätt prisvärda. Eller är du ute efter en till laddare också?
redan nu kan man ju nästan handla den "vanliga skruvdragaren2 med 2st 5ah batterier för 2500:-

bara batterierna kostar ju typ 2000:-

bra tips med black friday!

och Amazon.de, måste jag kolla upp.. är det danmark eller tyskland?
 
fel av mig, det var 2ah batterierna som ingåck för 2500.
4ah batterierna kosta 3200:- på typ bauhaus
 
C camaro1969 skrev:
och Amazon.de, måste jag kolla upp.. är det danmark eller tyskland?
Tyskland.
 
  • Gilla
camaro1969
  • Laddar…
har ni provat handlat från amazon fraktfritt?

tyckte makita inte var nå billigt där just nu iaf..
 
4Ah batterier med indikering kostar väl drygt 700:- här hemma så det är sällan det lönar sig att importera dom.
 
C camaro1969 skrev:
har ni provat handlat från amazon fraktfritt?

tyckte makita inte var nå billigt där just nu iaf..
Upprepade ggr. (y)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.