499 kr är svaret. Åh, vad jag vill vinna dessa vackra knivar!
Passar perfekt till att tillverka riktigt snygg sushi med. Längtar!
 
Svar: X 499 kr för fri frakt
Med nybeställt kök som levereras om 5 veckor kommer dessa knivar passa in perfekt. Nytt kök, nya knivar som vi brukar säga:)
 
Svar: X

Jag skulle ta med dessa till jobbet så vi kan ersätta dom gamla slöa IKEA-knivarna vi tvingades köpa för att det var ont om pengar, jobbar ju i kommunal verksamhet.....
 
Svar: X

Min dotter går i 3:an på Restaurang och livsmedelsprogrammet och ska bli kock. Hon är redan superduktig, ambitiös och kreativ och hon brinner för bra råvaror och enkel med god matlagning. Mycket vegetariskt och veganskt, och förstås allt från grunden. Hon önskar sig BARA köksgrejer i present, julklapp osv. det blir inte billigt direkt. Särskilt som hon såklart bara vill ha kvalitets grejer! Klokt av henne visserligen, men snälla nån, man är ju inte gjord av pengar!!! Hoppas verkligen på denna sponsring. Ser henne framför mig hur lycklig hon kommer bli. Riktigt bra knivar står högst på listan!





Elina Blom Westergren Elina Blom Westergren skrev:
Vinn exklusivt knivset designat av F.A Porsche

[bild]

Veckans vinnare tar hem ett riktigt lyxigt designerset knivar till sitt kök. Den invigde lär glädjas åt att det är japanskt 301-stål i bladen. Knivarna är designade av F.A. Porsche och tävlingen körs tillsammans med Knivshop.se. I setet ingår totalt fyra modeller: Kockkniv, 20 cm blad, grönsakskniv, 14 cm blad, brödkniv, 21 cm blad, skalkniv, 8 cm blad.

Totalt värde cirka: 3 650 kronor

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.

Fråga: Vad krävs för att man ska uppnå gratis frakt hos Knivshop.se?
Svaret hittar du här: www.knivshop.se

1. Att du handlar för 399 kr
X. Att du handlar för 499 kr
2. Att du handlar för 599 kr

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredag 2 november.

OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås före fredagen 2 veckor efter det att den dragits.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

Vinsten skickas till vinnaren direkt från Knivshop.se. Meddela i den här tråden när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.

Vi tackar Knivshop.se för att de sponsrar den här tävlingen.
 
X. Att du handlar för 499 kr

Motivering : Nuvarande knivar är alla som brödknivar. Vore en perfekt födelsedagspresent till sambon som hellre sliter isär salladen än att skära den och jag skulle äntligen kunna skära maten istället för att såga isär den.
 
Svaret är:

X. Att du handlar för 499 kr

Angående motivering, så är det så att jag har hamnat i en riktigt knivig sits. Mina knivar börjar bli riktigt slitna. Dom är inte av bästa stort, och dom har varit med länge. Jag är i en situation där jag inte kan unna mig att köpa kvalitetsknivar, så det blir nog tyvärr något billigt skräp igen om jag inte skulle vinna dessa. Jag gillar att laga mat, men hackandet är avtändande, mina knivar är verkligen kassa.
 
Rätt svar är X
Det här är ett set av bästa klass
För att kunna skära med kniv så vass
För mig det vore så kul
Attt se fram mot kommande jul
Att då helt utan tvek
Skära skinkan som en lek
Så låt mig nu hoppas på lycka
Att en Porsche i handen få trycka



QUOTE="Elina Blom Westergren, post: 3103029, member: 133577"]Vinn exklusivt knivset designat av F.A Porsche

Visa bilaga 296730

Veckans vinnare tar hem ett riktigt lyxigt designerset knivar till sitt kök. Den invigde lär glädjas åt att det är japanskt 301-stål i bladen. Knivarna är designade av F.A. Porsche och tävlingen körs tillsammans med Knivshop.se. I setet ingår totalt fyra modeller: Kockkniv, 20 cm blad, grönsakskniv, 14 cm blad, brödkniv, 21 cm blad, skalkniv, 8 cm blad.

Totalt värde cirka: 3 650 kronor

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.

Fråga: Vad krävs för att man ska uppnå gratis frakt hos Knivshop.se?
Svaret hittar du här: www.knivshop.se

1. Att du handlar för 399 kr
X. Att du handlar för 499 kr
2. Att du handlar för 599 kr

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredag 2 november.

OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås före fredagen 2 veckor efter det att den dragits.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

Vinsten skickas till vinnaren direkt från Knivshop.se. Meddela i den här tråden när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.

Vi tackar Knivshop.se för att de sponsrar den här tävlingen.[/QUOTE]
 
Svar: X

Har en son som älskar Porsche så i väntan på att kunna köpa sej en egen så kan han få drömma när han laga mat i köket
 
Svar x: 499 kr

Att byta den samling slöa uddaknivar jag har idag mot det här setet hade varit en standardhöjning utan dess like.
 
Elina Blom Westergren Elina Blom Westergren skrev:
Vinn exklusivt knivset designat av F.A Porsche

[bild]

Veckans vinnare tar hem ett riktigt lyxigt designerset knivar till sitt kök. Den invigde lär glädjas åt att det är japanskt 301-stål i bladen. Knivarna är designade av F.A. Porsche och tävlingen körs tillsammans med Knivshop.se. I setet ingår totalt fyra modeller: Kockkniv, 20 cm blad, grönsakskniv, 14 cm blad, brödkniv, 21 cm blad, skalkniv, 8 cm blad.

Totalt värde cirka: 3 650 kronor

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.

Fråga: Vad krävs för att man ska uppnå gratis frakt hos Knivshop.se?
Svaret hittar du här: www.knivshop.se

1. Att du handlar för 399 kr
X. Att du handlar för 499 kr
2. Att du handlar för 599 kr

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredag 2 november.

Hej!

X 499:- kr

Har man inte råd med en Porsche i garaget, så hade det åtminstone varit kul att ha 4 st. i köket:)

OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås före fredagen 2 veckor efter det att den dragits.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

Vinsten skickas till vinnaren direkt från Knivshop.se. Meddela i den här tråden när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.

Vi tackar Knivshop.se för att de sponsrar den här tävlingen.
 
Hej!

X. 499:-Kr

Har man inte råd med en Porsche i garaget, kan det ju vara kul att ha 4 st. i köket:)
 
Svar X, 499:-

Har aldrig haft en riktigt bra kniv i köket så skulle vara kul att få känna på hur det kan vara.
Gillar laga mat så riktiga redskap skulle göra det ännu roligare.

Dessutom pajade handtaget till kylen nyss så skulle vara kul att får något nytt till köket nu när dom pengarna ska läggas på en ny kyl.
 
Svar: X
Behöver helt enkelt vassaknivar i köket. Porschen i garaget får jag väll lösa på annat sätt
 
Svar x:

Hjälp mig att imponera på mina vänner som alla är duktiga på att laga mat och alltid klagar på mina knivar. Med detta set kanske det blir roligare att laga mat, och därmed är man mer aktiv i köket att laga mat till vänner och fru.

//
xph
 
X: 499:-

Känslan som infinner sig när du kommer hem och inser att sonen lyckats öppna barnlåset till knivlådan, plockat fram dina två favorit globalknivar och använt dom att skrapa fogmassa mellan golvplattorna i köket...
Sonens motivering med aning irriterad blick; "Men pappa... du gjorde samma sak i badrummet!!?"

* Visst gjorde pappa det – fast med kniv från 1990-talet...

Facit – Pappa skall kasta gamla kniven och köpa en fogskrapa. Skrapa fogarna i köket. Investera i nya köksknivar!
 
  • Haha
Elina Blom Westergren
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.