Svar: x. Motivering: Precis som många andra så har jag svårt att motivera ett inköp av riktiga kvalitetsknivar. Barn, hus och ny torktumlare kommer i vägen. Detta vore ett härligt tillskott så att matlagningen blir lite roligare.
 
Elina Blom Westergren Elina Blom Westergren skrev:
Vinn exklusivt knivset designat av F.A Porsche

[bild]

Veckans vinnare tar hem ett riktigt lyxigt designerset knivar till sitt kök. Den invigde lär glädjas åt att det är japanskt 301-stål i bladen. Knivarna är designade av F.A. Porsche och tävlingen körs tillsammans med Knivshop.se. I setet ingår totalt fyra modeller: Kockkniv, 20 cm blad, grönsakskniv, 14 cm blad, brödkniv, 21 cm blad, skalkniv, 8 cm blad.

Totalt värde cirka: 3 650 kronor

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.

Fråga: Vad krävs för att man ska uppnå gratis frakt hos Knivshop.se?
Svaret hittar du här: [länk]

1. Att du handlar för 399 kr
X. Att du handlar för 499 kr
2. Att du handlar för 599 kr

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredag 2 november.

OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås före fredagen 2 veckor efter det att den dragits.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

Vinsten skickas till vinnaren direkt från Knivshop.se. Meddela i den här tråden när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.

Vi tackar Knivshop.se för att de sponsrar den här tävlingen.
Svar: X 499kr

Eftersom det aldrig kommer stå en Porsche på uppfarten vore det kul med Porsche i köket:cool:
 
Svar: x = 499:-

Då vi aldrig ägt några bra knivar eller egna för den delen, då vi alltid ärvt av någon som köpt nya. Så skulle det vara extremt kul att ha ett par fina egna knivar och dessutom att få uppleva hur en riktig kniv ska kännas
 
Svar X

För att påstå att man är den skarpaste kniven i lådan så måste man också ha den skarpaste kniven i lådan.
 
Svar: x

Vore grymt bra, har alltid saknat riktigt fina knivar. Vore en fröjd att få jobba med!
 
Svar
X. Att du handlar för 499 kr

För att jag aldrig någonsin kommer att ha råd att äga något det står ”Porsche” på.

Och det skulle vara skönt med ett par snygga knivar som kan göra arbetet i köket enklare och roligare.
 
Svar: X att du handlar för 499.

Äsch ge mig knivarna bara för att jag bor i Knivsta.
 
J
Svar X - Att du handlar för 499 kr

Det hade varit skönt att ha riktiga knivar i köket, istället för de slöa billiga jag har nu :)
 
Svar : x
Då jag i vanliga fall är dålig på att laga mat så kanske ordentliga verktyg i köket kan hjälpa mig
 
X: 499kr.

Ett fint knivset skulle vara perfekt på landet!
 
Svar:X

Efter åratal med knivar från butiker med svajig kvalité på sina varor hade det varit väldigt roligt med riktiga proffsgrejer!
 
S
Svar X
Det hade varit trevligt att ha riktiga knivar när man fixar maten åt familjen. Det blir helt enkelt roligare med bra grejer.
 
Svar: X

Dessa knivar hade varit roligt att ge till min son som tillbringar en hel del tid i köket och verkligen gillar det.
 
Svar X.

Har länge längtat efter och gått och sneglat på ett riktigt fint knivset när man stött på dem, vore uppskattat att få byta ut dagens knivar som sett sina bästa dagar.
Att laga mat är som att renovera huset, med fel verktyg blir resultatet dugligt, men inte bra. Längtar efter den där skaparglädjen i köket igen.
 
X 499kr

En bra kniv så jag kan få vassa kanter på middagen
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.