Rätt svar: X

Jag har upptäckt denna underbara sak som kallas snickarglädje ganska nyligen. Håller precis på att bygga en musikstudio i mitt vardagsrum. Bygger nytt undertak, samt olika akustiska element. Mycket sågande, skruvade och borrande blir det. Cirkelsåg har jag, och borrmaskin. Men inget sticksåg eller skruvdragare. Detta paket vore perfekt för mig för min fortsatta resa in i snickeriets värld. En slipmaskin skulle inte sitta fel heller då jag nu slipar för hand!

Jag har verkligen fått smak för detta och vill fortsätta utforska det. Har bla byggt en hylla att ställa mikron på (med förvaring under) och har massor av ideer till fortsatta byggen! Så kul att snickra! Detta paket skulle verkligen vara perfekt för mig!
 
Mitt tävlingsdag är: X...två batterier
Vill gärna få överraska mig själv med att bli mer händig nu i samband med att vi ska bygga vårt drömboende i fjällvärlden. Vill för första gången i mitt liv få ha något eget verktyg och när jag såg denna maskin tänkte jag att varför ska inte jag kunna få äga en Sån. Hoppas på lite tur nu så att jag kan få imponera på min man
Annelie Hultberg Annelie Hultberg skrev:
Den här veckan har du chans att ta hem ett kit av verktyg beståendes av en skruvdragare, sticksåg, detaljslipmaskin och en praktisk ficklampa! Verktygen är 12-voltsmaskiner som passar dig som ofta snickrar och fixar i hemmet. Batteriet som ingår kan du dessutom använda för att ladda upp mobiltelefonen och andra USB-drivna prylar i hemmet eftersom det är ett USB-batteri. Kitet är från Black & Decker och heter BDCK123S2S.
[bild]

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.

Fråga: Hur många batterier ingår?

Svaret hittar du här: [länk]

1. 1 st batteri
X. 2 st batterier
2. 3 st batterier

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredag 26 oktober.

OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås före fredagen 2 veckor efter det att den dragits.

-----------------------------------------------

Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

Vinsten skickas till vinnaren direkt från B&D. Meddela i den här tråden när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.


Vi tackar Black & Decker för att de sponsrar den här tävlingen.
 
Annelie Hultberg Annelie Hultberg skrev:
Den här veckan har du chans att ta hem ett kit av verktyg beståendes av en skruvdragare, sticksåg, detaljslipmaskin och en praktisk ficklampa! Verktygen är 12-voltsmaskiner som passar dig som ofta snickrar och fixar i hemmet. Batteriet som ingår kan du dessutom använda för att ladda upp mobiltelefonen och andra USB-drivna prylar i hemmet eftersom det är ett USB-batteri. Kitet är från Black & Decker och heter BDCK123S2S.
[bild]

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.

Fråga: Hur många batterier ingår?

Svaret hittar du här: [länk]

1. 1 st batteri
X. 2 st batterier
2. 3 st batterier

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredag 26 oktober.

OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås före fredagen 2 veckor efter det att den dragits.

-----------------------------------------------

Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

Vinsten skickas till vinnaren direkt från B&D. Meddela i den här tråden när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.


Vi tackar Black & Decker för att de sponsrar den här tävlingen.

Svar: x

Då jag har köpt ett hus och är kvinna skulle dessa Black & Decker passa mig perfekt med tanke på dess vikt och utförande. Skulle vara väldigt trevligt att kunna göra mitt hem fint med hjälp av dessa verktyg.
 
X. 2 st batterier

Jag har idag inga maskinverktyg utan kör enbart med skruvmejsel, hammare, fogsvans till allt.
Det börjar bli jobbigt nu men samtidigt är jag för snål för att lägga flera tusen kronor på dyra verktyg som jag kanske använder två veckor per år.
Nu i december flyttar jag och sambon till hus och det skulle underlätta oerhört mycket om jag fick rejäla verktyg att jobba med i framtiden.

Skickar ni med ett gäng bits på köpet? :D
 
Hej hopp

Svaret är X, 2 st

Oj, detta set skulle jag vilja vinna
Och sätta i händerna på min vackra kvinna
Så kan hon borra, slipa och såga
Så mycket hon bara vågar
På detta vis kanske hon kan bygga
Nya hyllor till kontoret så snygga

Vore så skönt med med lite avlastning så att jag kan fokusera på de stora projekten, men att vi ändå kommer framåt med övrigt som måste göras.

Ha det fint,
Tommy
 
Svar X, dvs 2 batterier.
Frugan har 3 batterimaskiner från Bosch. Med dessa högkvalitativa maskiner från Black & Decker så skulle jag överglänsa henne :love: och samtidigt kan vi jobba på fler objekt samtidigt. Vi båda slipper blåmärken, stämningen blir mycket bättre och Black & Decker medverkar alltså till färre skilsmässor, perfekt.
 
Svar = X (2 batterier)

Motivering: Min gamla trotjänare B&D EPC14L börjar se sina sista dagar, dåligt batteri, tja... efter 9 år kan man kanske inte kräva att batteriet ska ha topp-prestanda, och med diverse byggskador samt färgstänk har hon fått stå ut med mycket, nu tror jag inte hon håller mer än till detta sista IKEA-hacket, maskinen måste laddas alltför ofta.
 
  • En sliten röd-svart borrmaskin av märket Black & Decker på ett trägolv inuti ett ofullständigt ihopsatt vitt IKEA-skåp.
Orientexpressen
X. 2 st batterier
Att dra en elsladd ner till källaren som jag håller på att fixa är inte så lyckat, då det blir kallt nu när snålblåsten kommer runt knuten och in i de öppna dörrarna. Visst - fåglarna kommer att stortrivas med att mysa framför de öppna dörrarna, men min plånbok tycker att jag är en riktigt slösa och inte speciellt naturvänlig heller för den delen.
På sommaren fungerade det bra, men arbetet drog ut på tiden och allt blev inte klart. Får jag det här kitet blir jag i alla fall klar i år utan att behöva frysa fingrarna av mig eller få en elräkning som kommer att få mig att gråta.
 
Cheesen
Rätt svar X, två stycken.

Tänker skänka bort kittet till byaföreningen då jag vet att det saknas verktyg i mängd där.
 
Svar X 2 st

Min son som är 15 har just börjat på att intressera sig förr bygg. Han står nu inför att välja gymnasielinje till våren och ett kit kan bli det som gör att han får en positiv upplevelse av skolan och lägger mer energi på studierna.
 
Hej

x 2st batterier

Med en nymålad verkstad så passar inte mina Gula maskiner in, dessa B&D maskiner färgmatchar klockrent




Annelie Hultberg Annelie Hultberg skrev:
Den här veckan har du chans att ta hem ett kit av verktyg beståendes av en skruvdragare, sticksåg, detaljslipmaskin och en praktisk ficklampa! Verktygen är 12-voltsmaskiner som passar dig som ofta snickrar och fixar i hemmet. Batteriet som ingår kan du dessutom använda för att ladda upp mobiltelefonen och andra USB-drivna prylar i hemmet eftersom det är ett USB-batteri. Kitet är från Black & Decker och heter BDCK123S2S.
[bild]

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.

Fråga: Hur många batterier ingår?

Svaret hittar du här: [länk]

1. 1 st batteri
X. 2 st batterier
2. 3 st batterier

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredag 26 oktober.

OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås före fredagen 2 veckor efter det att den dragits.

-----------------------------------------------

Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

Vinsten skickas till vinnaren direkt från B&D. Meddela i den här tråden när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.


Vi tackar Black & Decker för att de sponsrar den här tävlingen.
Annelie Hultberg Annelie Hultberg skrev:
Den här veckan har du chans att ta hem ett kit av verktyg beståendes av en skruvdragare, sticksåg, detaljslipmaskin och en praktisk ficklampa! Verktygen är 12-voltsmaskiner som passar dig som ofta snickrar och fixar i hemmet. Batteriet som ingår kan du dessutom använda för att ladda upp mobiltelefonen och andra USB-drivna prylar i hemmet eftersom det är ett USB-batteri. Kitet är från Black & Decker och heter BDCK123S2S.
[bild]

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.

Fråga: Hur många batterier ingår?

Svaret hittar du här: [länk]

1. 1 st batteri
X. 2 st batterier
2. 3 st batterier

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredag 26 oktober.

OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås före fredagen 2 veckor efter det att den dragits.

-----------------------------------------------

Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

Vinsten skickas till vinnaren direkt från B&D. Meddela i den här tråden när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.


Vi tackar Black & Decker för att de sponsrar den här tävlingen.
j
Annelie Hultberg Annelie Hultberg skrev:
Den här veckan har du chans att ta hem ett kit av verktyg beståendes av en skruvdragare, sticksåg, detaljslipmaskin och en praktisk ficklampa! Verktygen är 12-voltsmaskiner som passar dig som ofta snickrar och fixar i hemmet. Batteriet som ingår kan du dessutom använda för att ladda upp mobiltelefonen och andra USB-drivna prylar i hemmet eftersom det är ett USB-batteri. Kitet är från Black & Decker och heter BDCK123S2S.
[bild]

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.

Fråga: Hur många batterier ingår?

Svaret hittar du här: [länk]

1. 1 st batteri
X. 2 st batterier
2. 3 st batterier

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredag 26 oktober.

OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås före fredagen 2 veckor efter det att den dragits.

-----------------------------------------------

Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

Vinsten skickas till vinnaren direkt från B&D. Meddela i den här tråden när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.


Vi tackar Black & Decker för att de sponsrar den här tävlingen.
 
X 2 st batterier

Skulle behöva en uppsättning till dottern och mågen nu när de unga tu har blivit med hus. Det lånas en faslig massa verktyg (och annat) så när arbetslusten tränger på och man själv behöver något till ett projekt så står man där tomhänt. Dessutom är det 5 mil att hämta tb dem.
Detta paket skulle kunna utgöra en bra grund för dem.
 
Svar: X. 2 st batterier Our family just moved in to our 1st home and there are lots of little things to fix around the house. Our son loves to help daddy fixing things and learning how new tools work and this Black and Decker tool would not only make reparations a breeze but give the boys some bonding time while making memories teaching our son a thing or two.
 
Svar: X, två batterier

Det här med att ha hus, det innebär mycket underhåll och skötsel. Det har jag inget emot, men det är ofta inte särskilt kul.

Men alla småprojekt men kan ta för sig, det är där min glädje finns. Byggt en tvättmöbel för sortering av smutstvätt som passar perfekt in i vårt badrum, motorisera tygmobilen som hänger över sonens skötbord så att den snurrar under blöjbyten, bygga ett skoställ som passar i vår garderob, vinterförvaring av min racercykel så att den kan hissas till taket i garaget och sedan vinklas upp så att den "ligger" mot taket ovanför bilen. Det är där glädjen finns!

Efter att ha bott i hyreslägenhet i många år och sedan flyttat till hus så tar det tid att skaffa sig ett vettigt verktygsförråd, så det blir en hel del påhittighet som behövs för att lösa alla projekten.

Bättre verktyg hade höjt både resultatet och hastigheten som projekten hade kunnat klarats av på! Passar dessutom utmärkt för mina nästa projekt (skohylla och cykelupphängning) med skruvdragare/borr och slipmaskin!
 
X 2 batterier

Jag skulle vilja ge ett sådant set till min far. Han är en bit över åttio och kan inte sluta hjälpa andra med deras hus, som syrran och brorsan, han har inget emot att ställa upp med våran stuga heller.

Men hans elverktyg... Borrmaskin med elsladd från åttiotalet. Ingen skruvdragare, ingen sticksåg, han använder en sådan där metallsticksåg från Bahco (gamla grå). Han behöver ett modernt set med användbara verktyg med moderna batterier så allt blir smidigare för honom.

Skulle kännas gott för mig.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.