svar: x 2 st
Som husägare är det alltid nya
projekt på gång, och ständigt saknas rätt verktyg för dem, då köket nu står på tur att renoveras.
Hoppas nu på vinst så går jobbet som ”en dans”, likt en proffesionell snickare !!
 
Skruva, lysa, slipa, såga det är samma visa varje gång. Riktiga verktyg saknar jag , Black o Decker hör min klagosång! Med batterikraft gör min vardag lätt, jag hoppas vinna detta fina set!

Svar: x: två batterier
 
Hej,

Svar: X

Jag och min familj(sambo + 2 pojkar, 3 & 5 år) håller just nu på att bygga vårat drömhus, ett egetritat lösvirkeshus, i Göteborg. Vi planerar att flytta från en liten lägenhet till vårt nya hus i vår.
Vi kommer dock ha stort behov att fixa på egen hand lång tid framöver, och är därför även i stort behov av all form av redskap och verktyg, i kombination med att vår budget nog aldrig tidigare varit så ansträngd som under just detta projekt.

Mvh!
 
X=2st
Med en extra skruvdragare och en batteridriven såg skulle jag och sambon kunna jobba betydligt effektivare. Ju fortare vi blir klara med husrenoveringen, desto fortare kan vi sälja och flytta till vår "bullerby".
 
2 st batterier ingår
Huset ska renoveras nästa år
Väntat så länge på att få lov att börja bygga
Och med dessa verktyg skulle vi känna oss trygga ☺️
 
Annelie Hultberg Annelie Hultberg skrev:
Den här veckan har du chans att ta hem ett kit av verktyg beståendes av en skruvdragare, sticksåg, detaljslipmaskin och en praktisk ficklampa! Verktygen är 12-voltsmaskiner som passar dig som ofta snickrar och fixar i hemmet. Batteriet som ingår kan du dessutom använda för att ladda upp mobiltelefonen och andra USB-drivna prylar i hemmet eftersom det är ett USB-batteri. Kitet är från Black & Decker och heter BDCK123S2S.
[bild]

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.

Fråga: Hur många batterier ingår?

Svaret hittar du här: [länk]

1. 1 st batteri
X. 2 st batterier
2. 3 st batterier

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredag 26 oktober.

OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås före fredagen 2 veckor efter det att den dragits.

-----------------------------------------------

Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

Vinsten skickas till vinnaren direkt från B&D. Meddela i den här tråden när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.


Vi tackar Black & Decker för att de sponsrar den här tävlingen.
2 styck batterier!

För att jag har en skruv lös, så klart!
 
Svar: X

Då jag och sambon ska ta oss an en hästgård som har varit drömmen sen jag var liten att köpa. Dock är det stort renoveringsbehov på denna gård så alla hjälpmedel och verktyg behövs för att kunna fixa och ordna gården, för potential finns då jag verkligen tror att gården kommer bli fantastisk fin bara den får lite omvårdnad och kärlek.
 
X - 2 batterier

Jag och min fru har precis lämnat vår lägenhet och flyttar om en vecka in till vårt första, härliga hus! Och det må vara något av vårat drömhus, men det behöver den hel del kärlek innan allt är över. Den kärleken kommer har ungefär samma form som det här verktygspaketet. Det är verktyg vi kommer behöva skaffa, använda och troligtvis slita ut innan vi blir klara, för att inte nämna alla möbler och hobbyprojekt vi vill bygga!
 
Svar X två batterier
Ett set med Black-decker,, så läcker!! Extrabra kraft, Passar mig perfekt som inte har så stor kraft i armar , Nu när altandäcket och altanräcket ruttnat sönder, så för barnbarnens trygghet måste det ordnas, sågas skruvas fixas och donas,
Black-decker gör det för mig lätt på alla sätt.!! klart jag vill vinna!!
 
X. 2 st batterier

Vi älskar att renovera våra vackra gamla villa! Bevara det gamla likväl som modernisera lagom mycket och med känsla. Nästa år fyller huset 100 år så nu jobbar vi hårt för att hinna klart lagom till festen. Barnen är händiga och redo att hjälpa till bara vi har verktyg så det räcker till alla. Den här vinsten vore sååå perfekt!

Låt oss checka av de sista listerna, bygga elementskydden som vi skissat på, färdigställa hyllan i garaget med plats för alla verktyg, sätta takbjälkarna på plats i uterummet... det enda som saknas för att det ska vara komplett... listan kan göras lång och med rätt verktyg från Black & Decker är vi redo att anta utmaningen! :strong:;)
 
  • Familj förbereder renovering i trädgård vid gammal villa med pool och grönska.
Svar: x

Motivering:
Som husägare har jag många projekt på gång både inne som ute och med riktiga verktyg skulle hjälpa till att spara tid.
 
Svar: X) 2st
Min son har gått snickare, men måste jaga lärlingsplats. Tänkte ge honom detta kit för att motivera honom att verkligen jaga rätt på en plats.
 
Annelie Hultberg Annelie Hultberg skrev:
Den här veckan har du chans att ta hem ett kit av verktyg beståendes av en skruvdragare, sticksåg, detaljslipmaskin och en praktisk ficklampa! Verktygen är 12-voltsmaskiner som passar dig som ofta snickrar och fixar i hemmet. Batteriet som ingår kan du dessutom använda för att ladda upp mobiltelefonen och andra USB-drivna prylar i hemmet eftersom det är ett USB-batteri. Kitet är från Black & Decker och heter BDCK123S2S.
[bild]

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.

Fråga: Hur många batterier ingår?

Svaret hittar du här: [länk]

1. 1 st batteri
X. 2 st batterier
2. 3 st batterier

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredag 26 oktober.

OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås före fredagen 2 veckor efter det att den dragits.

-----------------------------------------------

Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

Vinsten skickas till vinnaren direkt från B&D. Meddela i den här tråden när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.


Vi tackar Black & Decker för att de sponsrar den här tävlingen.

X 2 st. batterier
Dessa maskiner behövs alla på torpet när det skall renoveras.
 
Svaret är X! Två st batterier!

Hur perfekt vore det inte med grundläggande paket från Black & Decker när man är nybliven husägare och köksrenoveringen står och väntar utanför dörren! Det hade gynnat en nyutexaminerad Byggnadsutformare! Håller alla tummar och tår att jag ska slippa handskruva all gips på väggar och i taket!
 
x. 2 stycken
Köpte ett hus i våras, mitt alldeles egna lilla 50-talshus.
Det finns massor att göra och det älskar jag, men dessa verktyg skulle verkligen underlätta då de ser lätta ut, det är nämligen mitt stora gissel, att jag inte alltid orkar med verktygen.
Just nu bygger jag en lucka ut/in ur källaren för mina hundar, den ska isoleras med miljövänlig fårull. Nästa projekt är en hundkoja, även den fårullsisolerad. Allt behöver vara klart innan vinterkylan, så verktygen skulle komma SÅ väl till pass.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.