Någon som har bra tips på billiga garageportar.
 
duger det med beg........typ car-inn??
 
Allt är av intresse
 
Hej.

Tänk på klämrisken.Snåla inte på säkerheten.
Jag börgade med de biligaste och slutade med min rundrea med att köpa de "bästa"dörrarna som gick att få.Visst det blev dyrare, ca 5000 kr men jag planerar att öppna och stänga dem ca två ggr om dagen de nästa 50 åren,,,,,Hoppas att de håller.

MVH Patrik.
 
Hej
Jag köpte i våras den nya crawford car in porten och den är super bra. Den var enkel att sätta upp och klämrisken är minimal för det finns inga fjädrar eller dylikt som syns. Den kostade 9600 på garageportexperten i malmö.

Obs det är stor skillnad mellan den nya och gamla car in porten.

Mvh Daniel
 
vad gäller portarna från Skånskabyggvaror så är det mycket prisvärda, men man ska dock inte jämföra dessa med mer kända märken. Man får vad man betalar för, så att säga.
Jag är nöjd med de två portarna som vi har, det är ju dock halva priset mot en "märkesport"...
 
Det jag är ute efter är en med liggande panel på porten, har tittat på Crawford (car-in) ser ut att passa perfekt. Är det någon som känner till hur den är.
 
Jag är helnöjd med min car in port. Som jag skrev tidigare så är den enkel att sätta upp och ingen klämrisk att tala om heller. Bra om man har småbarn. :D Jag satte upp min port själv på ett par timmar. Jag behövde endast hjälp med att hålla upp portbladet medans jag skruvade fast det i övre fästet.

Som sagt jag är supernöjd :) :) :)

Mvh Daniel
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.