Hej!

Har idag varit och tittat på ett sleipner för att få se ett husen live. Vi är själva intresserade av Höner.
Finns det möjlighet att flytta fönster? Vill även flytta en vägg. ::)Tacksam för alla svar.
Mvh Carro.
 
Tror inte det går. Har iaf hört att väggarna inte går att flytta, så har svårt att tänka mig att det skulle vara annorlunda med fönster. Tyvärr. :-/
 
på just höner finns ju en alt lösning på större vardagsrum, om det är det du tänker på.
flytta ett fönster får isf snickarna flytta på platsen vid uppförandet av huset., mot en kostnad. vi hade bra snickare här till vårt höner.

mvh magnus
 
Ni har möjligtvis inte lite bilder på erat hus som vi kan få del av. Är själva intresserade av Höner.
Om ni har ngn egen hemsida el om ni vill skicka till våran mail?

Mvh Caroline
 
vi kommer förmodligen att flytta ett fönster i ett av sovrummen, har också hört talas om att folk flyttat väggar kring toerna för att få större badrum osv. Det ska nog gå, men som allt annat i världen så kostar det ju :)
 
Har fått lära mig att det inte är Älvsbyhus man ska prata med då det gäller att ändra på planlösningen, dom vägrar!!

Det går dock utmärkt att ta det med snickar gänget som monterar ditt hus, dom flesta snickare som monterar Älvsbyhus kan även mot betalning ändra saker så du får det som du vill ha det.
Vi ska göra ganska mycket ändringa då vi får vårat Torgrim och jag har talat med de snickare som ska sätta upp vårat hus och där satt det då inte fast.
 
opc skrev:
Har fått lära mig att det inte är Älvsbyhus man ska prata med då det gäller att ändra på planlösningen, dom vägrar!!

Det går dock utmärkt att ta det med snickar gänget som monterar ditt hus, dom flesta snickare som monterar Älvsbyhus kan även mot betalning ändra saker så du får det som du vill ha det.
Vi ska göra ganska mycket ändringa då vi får vårat Torgrim och jag har talat med de snickare som ska sätta upp vårat hus och där satt det då inte fast.
I vilken stad bygger ni ert Ä-hus?
 
Går men det kostar extra frånsatt att det inte är hjärtväggen.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.