Hej!

Svenssons i lamhult har en soffa som jag tycker väldigt mkt om, dessvärre kan jag inte köpa just den. (vill ju inte köpa exakt samma soffa som nära vännerhar gjort) Jag söker därför efter en soffa som liknar soffan på bilden. Tacksam för alla förslag!

Tack på förhand!

/Jonas
 
  • Slice.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Äsch!! De får väl ta det som en koplimang att du gillar deras smak så mycket. ::)
Kanske inte det svaret du ville ha men om du gillar den så tycker jag att du ska köpa den.
 
Jo, det lutar nog att det blir så, men tänkte höra om nån hade ett tips innan man bestämmer sig. Eilersen har en model som heter LIFT som är väldigt lik som är fin... kanske blir en sån..

/Jonas
 
Har faktiskt kikat rätt mkt på den. Som jag ser det är enda problemet att jag vill ha två dynor och en bredd på minst 220. Tar man två 90 cm dynor och smala armstöd som jag vill ha blir soffan för liten. Modellen med 3 dynor är optimal i bredden, kanske får tänka om...

tack för ditt förslag
 
Kolla in Shape och Infini från Ire Möbel. Funderar själv på nån av dem. De finns som både 2-, 2.5- och 3-sitsvarianter. Ire är dessutom enastående kvalitet och ligger i samma prisklass som Slicesoffan ungefär.

www.iremobel.se
 
  • Picture_10.png
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
andrhedb skrev:
Kolla in Shape och Infini från Ire Möbel. Funderar själv på nån av dem. De finns som både 2-, 2.5- och 3-sitsvarianter. Ire är dessutom enastående kvalitet och ligger i samma prisklass som Slicesoffan ungefär.

www.iremobel.se

Vi har en Infini (Curve) från Ire Möbel och bekvämare soffa att sitta i får man leta efter- tycker defintivt att du skall titta på dem.

Titta även på www.ihreborn.se - där finns en modell som heter "Cool" som kanske kan vara något?!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.