Hej!

Är det någon här som ska bygga i Tygelsjö?
Själv ska vi bygga med Älvsbyhus. Har även hört rykten om att Götenehus ska bygga där ute, men det är kanske bara rykten?

Mvh Mari
 
hej!

vi ska också bygga i tygelsjö :) ett tyr blir det! ni är också klara med bygglovskartan nu eller?

jo götenehus ska också bygga, vi har i alla fall sett en upphandling för markarbete för götenehus ligga ute.

sen ska det byggas ett nytt dagis med, om det är av intresse? andra sidan tygelsjö vägen tror jag att det blir.
 
Hej!

Jag gör ett nytt försök.
Fler som ska bygga i Tygelsjö, antingen med Ä-hus eller Götenehus?
 
Ja, vi funderar på ett hus med Götenehus, 1 1/2-plans, 131 m2.
 
Hej, ja här har du en till. Vi köper ett hus+tomt, Götenehus. Det är ett 1½-plans hus och inflyttning är hösten-07. Som Isha sa så ska det byggas ett dagis med och det passar oss bra.
Hade varit kul och följas åt här. :)
Fler som ska bygga i Tygelsjö?
 
Tänkte lyfta tråden då jag ser på Götenehus hemsida att ytterligare ett antal hus blivit sålda de senaste månaderna.

Är det möjligtvis någon härifrån byggahus-forumet som ska bli en lycklig Tygelsjö-bo?

Skriv gärna några rader.

Själva har vi som sagt skrivit på för ett 1 ½-plans Götenehus på 131 m2 som väntas klart i oktober i år.
 
Hej!

Vad kul att höra av lite Götene med!
Ska kolla på Götenes och Bjurfors hemsida vad det är för ett hus ni valt, lite nyfiken är man ju.

Vårt hus kommer om mindre än en månad, grunden gjuts idag. Nu närmar det sig med stormsteg. Vi skrev under papperna i feb 06, och äntligen händer det något!

Har ni barn? Vi har en pojke som blir 3 år nu i februari, alltid kul om man kan hitta lekkompisar ju.

Ha det!
Mari
 
Hej Mari,
bebis är på gång här, beräknad förlossning i juni så det dröjer ca 1 år sedan kan de leka. :) Men det är alltid kul att ha kontakt med någon i samma område.

Vi är ute och tar lite foto då och då, kul att tittat tillbaka och se vad som vuxit fram. Än så länge är det aksnek inte så kul att fotografera massa blå rör som är halvt nergrävda. ;)

Vilket hus är det ni har köpt?

Tyvärr hittar du nog inte vårt hus då det inte finns emd på Götenes hemsida.

Ha en bra dag!
Linda
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.