• Gilla
GustavNilsson och 3 till
  • Laddar…
P
elpaco elpaco skrev:
Från länktråden:



Erfarenheter från Triton? Vilket kvalitetssegment pratar vi om? Kommer jag kunna fästa mig Bosch gof1600?
Jag har personligen ingen erfarenhet utav triton .. dom har varit bra vet jag men det va ett tag sedan nu, ska finnas en del trådar om triton vill jag minnas.

Om bosch passar är svårt att säga men kolla in Tritons Amerikanska sida så kanske det står där? De hade dock bra pris på passande fräs med för 2500kr plus moms.. (y) man kan aldrig ha får många fräsar :cool:
 
  • Gilla
ottoangel
  • Laddar…
  • Gilla
13th Marine och 2 till
  • Laddar…
Stativ hos jula
75% rabatt på röd prislapp
Kostade alltså endast 125kr.
Fanns 2 kvar igår Jula Sisjön GBG fast lagerstatusen sa noll.
Stativ till rotationslaser från MEEC Tools med röda och silverfärgade detaljer på rea för 499 SEK.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Lilllen
  • Laddar…
P
Nu kör proffsmagasinet 10-50% rabatt på Dewalt!
Vart grymt lyrisk men blev bara förbannad när man såg priserna! Dem har höjt rek priset så det är samma pris nu som annars men med tex 50% rabatt :mad:
 
P pleqtiz skrev:
Nu kör proffsmagasinet 10-50% rabatt på Dewalt!
Vart grymt lyrisk men blev bara förbannad när man såg priserna! Dem har höjt rek priset så det är samma pris nu som annars men med tex 50% rabatt :mad:
Fult gjort.. men de fick med typ 100 maskiner på dagens från på prisjakt så det går ändå fynda
 
  • Gilla
davveno1
  • Laddar…
Är inte det falsk marknadsföring?
 
  • Gilla
hus520
  • Laddar…
13th Marine 13th Marine skrev:
Är inte det falsk marknadsföring?
Så länge det går att köpa prylen för "rekommendationspris" nånstans så brukar de väl komma undan?
 
  • Gilla
Huzzbutt
  • Laddar…
Påstår man att det är rabatt men att man aldrig tagit priset borde jag tycka det är falsk marknadsföring
 
  • Gilla
Huzzbutt
  • Laddar…
Dan_Johansson Dan_Johansson skrev:
Så länge det går att köpa prylen för "rekommendationspris" nånstans så brukar de väl komma undan?
Nej. Rea 50% måste vara mot det priset man brukar ha eller har haft. Man får inte höja priserna med 100% i en timme innan. På samma sätt har en dom nu förkunnat att tex ”lagerrensning” måste motsvara ett faktiskt lager som säljs ut.
 
  • Gilla
Lungebo och 2 till
  • Laddar…
Prova kod: PM10 på proffsmagasinet för ytterligare 10%!
 
  • Gilla
Allvetaren och 6 till
  • Laddar…
Hornbach öppnar i Borås på torsdag.
Kampanjblad från byggvaruhus med erbjudande på Bosch kap- och gersåg "GCM 800 SJ PR" till priset 1995 kr.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
4fun och 2 till
  • Laddar…
F freddan83 skrev:
Hornbach öppnar i Borås på torsdag.
[bild]
De hade samma pris på den i Malmö i helgen. Notera att detta är en gcm 800, ej att förväxla med deras gcm 8. Det är en lite enklare variant, som framförallt levereras med en grövre klinga. Tror även att dess stöd för arbetsstycket, både under och bakom är av en lite enklare modell, liksom dess dammupptagning. Inte sagt att det är en dålig såg, vill bara uppmärksamma på skillnaden.
 
  • Gilla
Pysslarn
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.