2: 53 cm

Denna hade passat perfekt på min 11-åriga dotters rum som vi håller på att fixa till så det passar en lite större tjej! Tror hon skulle ha den uppe hela året - är ju rätt fräck design på den!
 
53cm

Blinka lilla stjärna där....
 
Min sexåriga dotter vill ha denna lampa till sitt turkos rosa lila my little ponny rum.
Den skulle tydligen passa perfekt till denna ponny
Illustration av en lila My Little Pony med glittrande vingar och horn samt ett färgglatt, stjärnbestrött svans- och mankesvall.
 
Stort grattis grattis önskar vi följande vinnare: Jarlsgård, LinneaH, Lassaserik, Nybyggt torp och Avv! Hoppas att lampan blir en riktig ljusspridare i hemmet.

Motivering Jarlsgård: Detta ÄR den första julutsmyckning jag visat min sambo som hon faktiskt gilla. Vanligtvis spyr hon på allt vad julinredning heter, speciellt om det är en äckelrött som hon säger. Men nu med barn så vill man ändå ha julstämningen för deras skull (och min egna :giggle:) och denna takpendel hade varit ett otroligt fint komplement till den övriga och ganska tafatta julpyntet som jag lyckas få upp! :confused:

Motivering LinneaH: Jag behöver en taklampa i min tvättstuga som jag håller på att inreda i rymden-tema. Tror denna skulle passa mycket bra!

Motivering Lassaserik: Nu börjar utbyggnaden med en helt ny övervåning bli klar men över soffbordet framför TVn så är det 3,5m högt utrymme som behöver något iögonfallande som lyser upp höstmörkret.

Motivering Nybyggt torp: Denna hade passat perfekt på min 11-åriga dotters rum som vi håller på att fixa till så det passar en lite större tjej! Tror hon skulle ha den uppe hela året - är ju rätt fräck design på den!

Motivering Avv: Då varken jag eller frugan kan nått med inredning så är alla väggar i vårt hus tapetserade med olika nyanser av GRÅTT...Med denna så skulle det flytta in lite "ljus"
 
  • Gilla
Jarlsgård och 1 till
  • Laddar…
Glömt/haft fullt upp att svara här.

Men lampan har kommit och är även provisoriskt upphängd i fönstret! Vår snart 2 åriga son är helt galen i den.. Varje gång vi tänder den så börjar han dansa så lampa har fått namnet diskolampan här hemma :)

Provisoriskt upphängd stjärnformad lampa i genomskinligt material framför ett fönster med utsikt över en trädgård.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.