Hej! Jag har letat överallt efter fönster i stil som bifogade bilder. Det gäller större glaspartier och även dörrar. Någon som kan tipsa om en leverantör? Tack snälla:)
Mvh Julia
Hus under renovering med stora glaspartier och en glasdörr monterade på en vitmålad fasad, omgivet av byggnadsställningar.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Tvåvåningshus i trä med stora fönsterpartier och glasdörrar i skymningen.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Större glaspartier och dörrar i svart med träbeklädd fasad, terrass med möbler och parasoll.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Stora fönsterpartier och dörrar i svart metall i en modern husfasad.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Ferm & Persson AB tex håller på med glasfasader. Eller något annat glasmästeri som håller på med glasfasader.

Vill minnas att SVT har ett program som heter något med ”Drömhus”. I ett av dessa avsnitt var det någon som byggde ett hus i ett växthus. Om jag minns rätt hade de beställt stora skjutdörrar och partier från Polen. Det borde vara möjligt att söka reda på den leverantören.
 
  • Gilla
Julis
  • Laddar…
M Mikael St skrev:
Ferm & Persson AB tex håller på med glasfasader. Eller något annat glasmästeri som håller på med glasfasader.

Vill minnas att SVT har ett program som heter något med ”Drömhus”. I ett av dessa avsnitt var det någon som byggde ett hus i ett växthus. Om jag minns rätt hade de beställt stora skjutdörrar och partier från Polen. Det borde vara möjligt att söka reda på den leverantören.
M Mikael St skrev:
Ferm & Persson AB tex håller på med glasfasader. Eller något annat glasmästeri som håller på med glasfasader.

Vill minnas att SVT har ett program som heter något med ”Drömhus”. I ett av dessa avsnitt var det någon som byggde ett hus i ett växthus. Om jag minns rätt hade de beställt stora skjutdörrar och partier från Polen. Det borde vara möjligt att söka reda på den leverantören.
Tack snälla för tips
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.