Varför uteblir markering för redan lästa trådar? Jag har Android.
 
Lästmarkeringen ser idag lite annorlunda ut i mobilen jämfört med på datorn tyvärr.
I mobilen har vi haft inkorgen i iOS som förebild (eftersom flest av våra mobila använder har en iphone) medan vi i desktop har haft inkorgen i gmail som förebild. Det är anledningen.

Men nu strävar vi efter att desktop ska bli mer lik mobilen eftersom majoriteten av användarna finns i mobilen och eftersom vi eftersträvar att det ska bli lättare att känna igen sig när man går från mobilen till desktop eller tvärtom.

I mobilen ser det idag ut så här:
Skärmdump av diskussionsforum på en mobil enhet med användarprofil och lästmarkeringar i röda cirklar.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Medan i desktop ser det idag ut så här:
Skärmdump från diskussionsforum med markerad diskussionstråd om återkommande felkod E20 på en tvättmaskin.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Nja - så ser det ju inte ut hos mig. Det funkar när jag markerar allt som läst - men inte enstaka ämnen. Detta fungerade utmärkt fram till ngn gång i förra veckan.
 
Hur ser det ut för dig? Ladda upp en skärmdump så jag förstår vad du ser.
 
Ok jag börjar fatta
Jag kör ju den gamla upplagan!
 
Den gamla upplagan? Hur menar du? Menar du att du har en gammal mobil eller gammal surfplatta? Eller menar du att du använder en gammal app?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.