Ja jag har förstått att de ligger i de högre klasserna kanske men, är de asdyra eller bara lagom dyra. Finns det något att äjmföra med, som ett exempelpris. Har inte hunnit få hem katalog och har inte heller ringt för prisuppgift, vill höra här först :)
 
Hej, vet att deras kök "börjar" fr ca 200000. Avgör själv! ::)

TyraMyra
 
*svälg* *host*
Ja då vet man ju...
Får dom överhuvudtaget sälja..... ;)
Ja så stor plånbok har inte jag, men idéerna kan jag ju ta därifrån ;D
 
Jag har tyvärr inte heller något pris. Men en bekant till mig byggde nytt kök till deras 1700-talskåk med Kvänum. Deras kontakt på Kvänum åkte ner till Blekinge från Kvänum tre gånger för att följa projektet. Bara sånt lär ju kosta en del...
 
Antingen skulle jag rekommendera er en kvilja alternativt en kväka, kvankan är ett lite dyrare alternativ men inte alltför stor skillnad mot exempelvis baffeln. På det hela taget så är det i slutändan mest en smaksak. Att snåla brukar i in alles slå tillbaks varför det kan vara ide att gå på det lite dyrare alternativet, kvilja har under en längre tid etablerat sig som ett folkkärt alternativ. Hoppas ni blev klokare..
Lycka till!
 
Vad menar du?
Jag utgår ifrån att personen som startade den här tråden är uppriktigt intresserad av ett svar. Ditt svar kan jag inte tolka som annat än ironiskt. Om det inte är det så kvarstår min fråga: vad menar du?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.